لنوو تبلت هیبریدی کوچک One Mix 2 Yoga‌ را معرفی کرد

شرکت لنوو جدیداً از یک تبلت با نام One Mix 2 Yoga‌ رونمایی کرده که به دلیل سازگاری با کیبورد و جثه کوچکش شاید بتوان حتی آن را در زمره نوت بوک‎ها قرار داد.

0

هرچند اغلب کارهای اداری کاربران امروزه توسط نوت بوک‌ها و لپ‌تاپ‌ها انجام می‌شود، اما این موضوع سبب نشده است که شرکت‌های سخت افزاری دست از ارائه محصولات خلاقانه بکشند.

به عنوان مثال شاهد اضافه شدن قابلیت اتصال به شبکه LTE در لپ‎های جدید هستیم. در همین راستا نیز لنوو به تازگی از یک تبلت هیبریدی جدید رونمایی کرده که علاوه بر ارائه ویژگی‎های گوشی هوشمند، با قلم استایلوس و کیبورد مغناطیسی نیز سازگاری دارد.

One Mix 2 Yoga‌

شاید بتوان تبلت One Mix 2 Yoga‌ را یک پالم‌تاپ نامید، هرچند که ویژگی‎های آن بی‌شباهت به لپ‎تاپ جیبی GPD هم نیست. به هر حال در بدنه 7.2 در 4.2در 0.7 میلی‌متری ساخته شده از آلومینیوم این دستگاه شاهد به کار گیری پنلی 7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی لمسی هستیم که دارای 2048 نقطه حساس به فشار بوده از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند.

One Mix 2 Yoga‌

One Mix 2 Yoga‌ همچنین از یک کیبورد QWERTY مجهز به موس اپتیکال نیز بهره برده که می‌تواند در نقش کاور دستگاه هم ایفای نقش کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه Core M3-7Y30، حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد.

One Mix 2 Yoga‌

طبق اعلام شرکت سازنده، تبلت هیبریدی One Mix 2 Yoga‌ با قیمت پایه 650 دلاری از همین امروز از طریق خرده فروشی آنلاین Geekbuying قابل پیش سفارش است. البته با صرف 10 دلار بیشتر می‌توانید مدل مجهز به قلم را خریداری کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.