گوشی‌های لنوو S5 پرو و K5 پرو با دوربین و بلندگوی دوگانه معرفی شدند

لنوو دو گوشی جدید را امروز معرفی کرد. گوشی S5 پرو و K5 پرو، دو گوشی میان‌رده هستند که کمی تفاوت قیمت و کمی تفاوت مشخصات دارند.

0

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو با تمرکز بر روی عکاسی تولیده شده‌اند و اسپیکرهای استریو دارند. هر دو گوشی همچنین باتری‌هایی با ظرفیت مناسب و قابلیت شارژ سریع دارند. همچنین چندین ساعت نیز در کنار این گوشی‌ها معرفی شده است.

لنوو S5 پرو

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو همانطور که گفتیم شبیه به هم هستند. گوشی S5 پرو امکانات خوبی را در کنار قیمت مناسب عرضه می‌کند. طراحی و ساخت گوشی کیفیت بالایی دارد و گوشی تمام فلز است. این باعث شده که کیفیت ساخت بالاتر رود.

صفحه‌نمایش گوشی 6.2 اینچی IPS با رزولوشن 1080 است. همچنین یک بریدگی هم در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد. این گوشی دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی دارد که از سنسور سونی استفاده می‌کند و همچنین اسکنر سه‌بعدی چهره نیز در این گوشی وجود دارد. این اسکنر برای امنیت بیشتر و همچنین بهبود سلفی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مدل سه‌بعدی همچنین امکان ایجاد افکت‌های نوری استودیویی را دارد. سنسور این اسکنر IMX 467 است و پیکسل‌های 1.0 میکرونی دارد. این سایز از پیکسل عملکرد خوبی در نور کم دارد. البته دیافراگم f/2.2 نیز به جذب نور بیشتر کمک می‌کند.

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو

پشت گوشی یک دوربین دوگانه قرار گرفته است. دوربین اصلی دوربینی 12 مگاپیکسل با پیکسل‌های 1.25 میکرون است و دیافراگم f/1.8 دارد. ماژول دوم این دوربین یک لنز تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی دوبرابر دارد. سنسور این ماژول 20 مگاپیکسل است. می‌توانید با دوربین پشتی ویدئو 4K با 30 فریم در ثانیه ثبت کنید. دوربین جلو قابلیت ضبط ویدئو 1080 دارد.

اگر مایل به استفاده از اسکنر چهره نیستید، می‌توانید از سنسور اثرانگشت در پشت گوشی استفاده کنید.

S5 پرو از چیپست اسنپ‌دراگون 636 استفاده می‌کند و 6 گیگابایت رم به همراه 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دو اسلات سیم‌کارت وجود دارد که یکی هیبریدی است و می‌توانید به جای سیم‌کارت دوم از کارت حافظه استفاده کنید.

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو هر دو از اندروید و رابط کاربری ZUI استفاده می‌کنند. این رابط کاربری هوش مصنوعی خود را دارد. این گوشی ظرفیت باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت را دارد. پورت شارژر این گوشی USB-C است.

می‌توانید این گوشی را از صفحه رسمی لنوو خریداری کنید و چند روز دیگر عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی برای مدل 64 گیگابایت تنها 190 دلار است. قیمت نسخه 128 گیگابایت هم هنوز اعلام نشده است.

لنوو K5 پرو

در بین گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو نسخه K5 پرو ارزان‌تر است. این گوشی یک صفحه 6 اینچی 1080 دارد. هیچ ناچی در صفحه موجود نیست. دقیقا همان چیپست اسنپ‌دراگون 636 در این گوشی هم استفاده شده و با 4 یا 6 گیگابایت رم به اضافه 64 یا 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

جلوی دستگاه و بالای صفحه‌نمایش، دو دوربین سلفی قرار گرفته است. البته خبری از سنسور اینفرارد و مدل سه‌بعدی نیست. دوربین سلفی اصلی 16 مگاپیکسل است و یک دوربین 5 مگاپیکسل برای عمق میدان طراحی شده است. دوربین پشتی هم همینطور است و مجموعه از دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسل است. دیافراگم دوربین جلو f/2.0 است و از یک سیستم کاهش نویز برای بهتر شدن تصاویر استفاده می‌کند.

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو

همانند سری S این گوشی هم اسپیکرهای استریو دارد. پورت USB-C هم پورت اصلی گوشی است و جک هدفون 3.5 میلیمتری هم در دستگاه قرار گرفته است. باتری این گوشی 4050 میلی‌آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع QuickCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هم در سایت رسمی لنوو برای فروش قرار گرفته است. همانطور که گفتیم گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو هر دو ارزان‌قیمت هستند. مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه این گوشی حدود 145 دلار است. مدل 6 گیگابایت رم هم 14 دلار گران‌تر است. در پایان مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه 190 دلار است.

ساعت‌های هوشمند

در کنار گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو دو ساعت هوشمند هم معرفی شد. ساعت هوشمند لنوو واچ S قرار است با قیمت 35 دلار عرضه شود. این ساعت ضدآب است و برای ثبت فعالیت ورزشی و خواب شما طراحی شده است.

گوشی‌های لنوو S5 پرو و لنوو K5 پرو

ساعت لنوو واچ C برای کودکان طراحی شده است. این ساعت یک صفحه‌نمایش AMOLED با اندازه ۱.۳ اینچی دارد و با استاندارد IPX7 دربرابر آب نیز مقاوم است. این ساعت جی‌پی‌اس دارد و یک دکمه SOS برای مواقع ضروری در آن تعبیه شده است. این ساعت هم 58 دلار است. تمامی این محصولات تا اواسط آبان عرضه خواهند شد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.