اپلیکیشن رسمی اسپاتیفای سرانجام برای ساعت‌های هوشمند Wear OS عرضه شد

اسپاتیفای با استراتژی خود در طی این چند ساله توانسته استقلال خود را حفظ کند و تبدیل به یک شرکت بزرگ شود. حالا این شرکت قصد دارد اپلیکیشن رسمی جدید خود را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر کند.

0

اگر کاربر اسپاتیفای هستید حتما می‌دانید که بین موزیک‌ها مجبور به گوش دادن به تبلیغ هستید. حالا می‌توانید با آپدیت جدید اسپاتیفای حجم صدای تبلیغ را از طریق گوش هوشمند خود کم کنید. اسپاتیفای همچنین برای Wear OS عرضه خواهد شد. البته پیش از این اسپاتیفای برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده بود اما به صورت منظم آپدیت نمی‌شد.

کار به جای رسید که اپلیکیشن‌های شخص ثالث منتشر شدند و اپلیکیشن‌هایی بودند که فقط شباهتی به اسپاتیفای داشتند. این اپلیکیشن، اکثر امکانات اصلی اسپاتیفای اندروید را به ساعت هوشمند شما می‌آورد. همچنین اسپاتیفای با Fossil همکاری کرده و اپلیکیشن خود را به صورت پیش‌فرض بر روی محصولات Fossil نصب می‌کند. برای گوش دادن به موسیقی همچنان نیازمند وصل شدن گوشی به اسپاتیفای هستید و نمی‌توان انتظاری مانند کاربران اپل و اپل واچ داشت.

این خبر خوبی برای کاربران Wear OS است، چون ساعت‌های اندرویدی مدت زیادی است که بسیار از قابلیت‌ها را ندارند و از آن‌ها محروم هستند. اگر بخواهیم رقابت را با سری چهار اپل واچ مقایسه کنیم مطمئنا برنده اپل واچ است. البته ماه پیش کوالکام در یک نشست خبری تراشه اسنپ‌دراگون 3100 را معرفی کرد.

این تراشه نسبتاً همانند نسخه قبلی خود یعنی 2100 است اما برخی بهبودها را دارد. مصرف انرژی کمتر شده و مطمئنا عمر شارژ باتری بیشتر شده است. گوگل هم سیستم‌عامل را آپدیت کرده است و تلاش کرده تا سیستم‌عامل کاملا مناسب گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

بازار ساعت‌های هوشمند اندرویدی در حال پیشرفت است. در حال حاضر سامسونگ و هوآوی در حال کردن بر روی سیستم‌عامل‌های خود هستند. وظیفه بر دوش گوگل است که بتواند Wear OS را به کمک دیگر شرکت‌ها پرورش دهد و این سیستم‌عامل را بزرگ‌تر از امروز کند. در پایان این اسپاتیفای برای Wear OS هنوز عرضه نشده است اما احتمال دارد این هفته عرضه شود.

 

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.