لنوو با همکاری ال‌جی اولین تبلت منعطف را خواهد ساخت

سال‌هاست که اخبار تبلت‌ها و گوشی‌های منعطف در حال پخش شدن است، اما تا به حال محصولی ندیده‌ایم و این روند کمی خسته‌کننده شده است. اما به نظر می‌رسد لنوو اولین تبلت منعطف را عرضه خواهد کرد.

0

اینطور که از اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد، لنوو قصد دارد اولین تبلت منعطف را با همکاری ال‌جی به بازار عرضه کند. چندی پیش پتنت مایکروسافت مبنی بر سرفس تاشدنی منتشر شد، اما این یک پتنت است و فعلا دور از عرضه و ساخت است.

بر اساس گزارشاتی که از کره‌جنوبی منتشر شده، لنوو قصد دارد خود تاریخ‌ساز بازار باشد. لنوو با ال‌جی همکاری کرده تا اولین تبلت منعطف را عرضه کند. ال‌جی صفحه‌نمایش این تبلت‌ها را می‌سازد.

تبلت لنوو یک صفحه نمایش 13 اینچی در حال باز دارد. هنگامی که این تبلت را خم می‌کنید سایز تبلت به 8 و 9 تغییر خواهد کرد. بازار فروش این تبلت ابتدا در چین خواهد بود. به نظر می‌رسد که ال‌جی به این باور رسیده که بازار تبلت منعطف پتانسیل بیشتری نسبت به گوشی‌های منعطف خواهد داشت. باور ال‌جی این است که وقتی یک گوشی خم می‌شود بسیار کوچک خواهد شد، اما تبلت کارایی بیشتر پیدا می‌کند.

همچنین دوام یک تبلت با صفحه‌نمایش منعطف بیشتر خواهد بود. چون که یک گوشی ممکن است در طول روز ده‌ها یا صدها بار خم شود، اما تبلت کمتر خم می‌شود. بدین ترتیب صفحه‌نمایش آسیب چندانی نخواهد دید و برای سال‌های بیشتری کارایی خواهد داشت.

شرکت ال‌جی قصد دارد این پنل تاشو را به شرکت دل هم بفروشد و همچنین وارد بازار خود بکند. البته ال‌جی فعلا به گزارشات مبنی بر اولین تبلت منعطف پاسخی نداده و ما منتظر پاسخ این شرکت هستیم.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.