آپدیت گلکسی واچ سامسونگ برای بهبود شارژ و پخش موسیقی منتشر شد

مرداد ماه سامسونگ ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ خود را در کنار کلگسی نوت 9 معرفی کرد. این ساعت قرار است یک به‌روزرسانی جدید دریافت کند.

0

امروز آپدیت گلکسی واچ سامسونگ عرضه شد. این آپدیت، به روزرسانی بزرگی نیست و امکانات جدیدی را به همراه نمی‌آورد. این آپدیت، در زمینه باتری بهبودهایی را در نظر گرفته و همچنین پخش موسیقی بهتری دارد. همچنین استفاده و تجربه کاربری نیز بهبود داشته است. البته در این زمینه اطلاعاتی منتشر نشده اما در آینده بیشتر متوجه خواهیم شد.

آپدیت گلکسی واچ سامسونگ یک آپدیت کوچک از نظر حجم است. تنها باید 28 مگابایت را دانلود کنید. می‌توانید از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable این آپدیت را دریافت کنید. البته نیاز است که گوشی و ساعت شما با هم سینک شده باشند.

هنگامی که این آپدیت را نصب کنید، نسخه نرم‌افزاری گلکسی واچ شما باید R800XXU1BRJ4 (برای دستگاه‌های 42 میلیمتری) یا R810XXU1BRJ4 (برای دستگاه‌های 46 میلیمتری) باشد. در حال حاضر این آپدیت در آمریکا منتشر شده است و به زودی به کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد. در فارنت آخرین اخبار این آپدیت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.