هواوی در سه سال گذشته 45 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است

هوآوی به صورت رسمی دو محصول تازه از خانواده Enjoy را با نام‌های Enjoy 9 Plus و Enjoy Max معرفی کرد. در این مراسم هواوی همچنین به آمار فروش گوشی‌های هوشمند خود اشاره کرد.

0

این دو محصول تازه شرکت هوآوی شباهت فراوانی به Honor 8X و Honor 8X Max دارند. البته کمی مشخصات تفاوت دارند و به جای حک شدن نام Honor نام هوآوی بر روی آن‌ها حک ده است. همچنین در این مراسم، میزان فروش هوآوی هم اعلام شد.

البته این میزان فروش مشخصا مخصوص گوشی Enjoy است. از زمان معرفی سری گوشی‌های Enjoy تا به حال امروز سه سال می‌گذرد. میزان فروش هوآوی در این سه سال چیزی حدود 45 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بوده که بسیار زیاد است.

خانواده Enjoy در سال 2015 متولد شد و اولین گوشی از این خانواده Enjoy 5 و Enjoy 5s بود. این دو گوشی به دنبال کاربرانی بودند که بودجه کمی داشتند و محدوده قیمت بین 150 دلار تا 300 دلار تعیین شد. نسخه‌های بعدی مانند Enjoy 6 و 6S نیز سال بعدی عرضه شده و در سال 2017 هم شاهد عرضه سه گوشی Enjoy 7، 7S و 7 Plus بودیم. امسال البته چهار نسخه از Enjoy 8 منتشر شد.

یکی از دلایل موفقیت این گوشی شباهت آن به دیگر محصولات هوآوی است. این خانواده از گوشی توانسته با حذب سخت‌افزار دیگر سری‌ها و پایین آوردن قیمت به فروش بالایی برسد. به هر صورت انتظار می‌رود که نسخه آینده این محصول هم توانایی افزایش میزان فروش هوآوی را داشته باشد.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.