پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل حالا عنوان بهترین صفحه‌نمایش موبایل تا امروز را از دیسپلی‌میت دارد

پس از آنکه پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل توانست درجه A+ از دیسپلی‌میت را دریافت کند، امروز نیز شاهد اعطای عنوان بهترین صفحه‌نمایش موبایل تا امروز به پرچم‌دار جدید گوگل بودیم.

0

بدون شک نتایج بنچمارک یکی از ابزارهای تبلیغاتی شرکت‌های تولیدکننده گوشی محسوب می‌شود که می‌توانند با استناد به آن‌ها بازاریابی وسیعی انجام دهند. البته در نظر داشته باشید که بنچمارک‎ها گاهی به صورت سهوی و گاهی عمدی دستکاری می‌شوند و همین امر باعث تردید در رابطه با صحت عملکرد مؤسساتی که به صورت تخصصی بر روی قسمتی خاص از محصول اظهار نظر می‌کنند خواهد شد.

به عنوان مثال چندی پیش شاهد بازنگری در امتیازهای اعطا شده از سوی DxOMark به برخی گوشی‌های بالا رده 2018، چراکه مشخص شد شرایط انجام تست‌های عکس برداری یکسان نبوده است. در همین راستا دیسپلی‌میت نیز احتمالاً در بخشیدن امتیاز A+ به پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل تجدیدنظر خواهد کرد، چراکه تاکنون 3 گوشی موفق به کسب این درجه شده‌اند.

دیسپلی‌میت برای تاکید بر کیفیت نمایشگر پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل، به تازگی این پنل را ببهترین صفحه‌نمایش به کار رفته در گوشی‎های هوشمند نامیده است. اگر به خاطر داشته باشید صفحه‌نمایش پیکسل 2 سال گذشته با مشکلاتی از قبیل سوختگی پیکسل‌، اشباع رنگ، ته‌رنگ آبی صفحه‌‏نمایش و ایجاد هاله بنفش روبه‌رو بود. البته امسال پنل به کار رفته در پرچم‌دار جدید گوگل که به نظر می‌رسد توسط سامسونگ تأمین شده باشد، بهترین بهترین‌ها لقب گرفته است.

به هر حال در سه ماه اخیر درجه A+ و عنوان بهترین صفحه‌نمایش موبایل میان گوشی‌های گلکسی نوت 9، آیفون XS و پیکسل 3 ایکس‌ال دست به دست شده است. نمایشگر پیکسل 3 نه تنها از لحاظ نور طیف نوری، بلکه در بخش تنظیم وضوح و ترکیب رنگ به صورت خودکار نیز به شکل بهینه‌تری عمل می‌کند. البته صفحه‌نمایش موبایل تا امروز  در پخش شدت نور یک و سر گردن از نمونه به کار رفته در آیفون XS پایین‌تر است. با این‌حال این صفحه‌نمایش کمترین میزان بازتاب نور را داشته و زوایای دید نیز در آن بسیار خوب هستند.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.