میت 20 پرو هواوی می‌تواند سایر گوشی‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند

میت 20 پرو پرچم‌دار جدید هواوی نه‌تنها خود به شکل بی‌سیم شارژ می‌شود بلکه قادر است سایر گوشی‌ها و دستگاه‌ها را نیز به شکل بی‌سیم شارژ کند.

0

هواوی میت 20 پرو را ساعاتی پیش در لندن معرفی کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی شارژ بی‌سیم معکوس برای شارژ سایر دستگاه‌های سازگار با فناوری Qi است. میت 20 پرو هواوی به باتری بزرگ ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که می‌تواند تمام روز را برایتان دوام بیاورد. اما اگر یک گوشی دیگر داشته باشید که می‌تواند به شکل بی‌سیم شارژ شود میت 20 پرو قادر است با فناوری شارژ بی‌سیم معکوس در حکم یک پاوربانک بی‌سیم آن را شارژ کند!

این اولین باری است که فناوری شارژ بی‌سیم معکوس را در گوشی‌های هوشمند می‌بینیم. هواوی پس از این‌که روی صحنه از باتری بزرگ و دوام شارژ بالای این گوشی گفت و آن را نسبت به آیفون XS اپل برتر معرفی کرد این ویژگی جالب را معرفی کرد. به این ترتیب اگر آیفون، گلکسی یا هر گوشی سازگار با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi دارید می‌توانید آن را تنها با قرار دادن پشت میت 20 پرو شارژ کنید. این فناوری از فاصله‌ای در حدود یک سانتی‌متر کار می‌کند و به این ترتیب حتی در صورت استفاده از کیس در هر دو گوشی مشکلی نخواهید داشت.

شارژ بی‌سیم معکوس در میت 20 پرو به شکل یک گزینه نرم‌افزاری در تنظیمات قابل انتخاب است و حالا که برخی ایرفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند نیز به شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند بسیار مفید است که بتوانید آن‌ها را با باتری گوشی خود شارژ‌کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.