دستبند هواوی بند 3 پرو با صفحه‌نمایش رنگی و حسگر ضربان قلب معرفی شد

در مراسم رونمایی از گوشی‌های میت 20 هواوی، این شرکت از دستبند هواوی بند 3 پرو نیز رونمایی کرد. این دستبند هوشمند با تمرکز روی تندرستی و ورزش با قیمت ۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

0

اگر ساعت‌های هوشمند به اعتقاد شما به بلوغ کامل نرسیده و یا بیش از حد گران هستند دستبندهای هوشمند گزینه بهتری برای شما هستند. هواوی در مراسم امشب خود در لندن در کنار ساعت هواوی واچ GT از دستبند جدید هواوی بند 3 پرو (Huawei Band 3 Pro) رونمایی کرد.

این دستبند دارای صفحه‌نمایش مستطیلی ۰.۹۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. به لطف تراشه کم‌مصرف Applo 3 این دستبند با باتری ۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود می‌تواند چند روز دوام بیاورد.

هواوی بند 3 پرو

در Band 3 Pro خبری از نصب نرم‌افزارهای مختلف نیست و به همین دلیل رم ۳۸۴ مگابایتی این دستبند برای انجام وظایف آن کافیست. هواوی بند 3 پرو همچنین به حسگر ۶ محوره شتاب‌سنج، حسگر ضربان قلب و GPS مجهز شده تا برای فعالیت‌های ورزشی ایده‌آل باشد. بند 3 پرو تا ۵ متر در برابر آب مقاوم است و از بلوتوث ۴.۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توانید با هدفون بلوتوث خود به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

هواوی بند 3 پرو در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با قیمت ۹۹ یورو عرضه خواهد شد و هم با اندروید و هم iOS سازگار خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.