زمان عرضه و قیمت میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس هواوی مشخص شد

هواوی ساعتی پیش پرچم‌داران جدید اندرویدی خود را معرفی کرد. حالا زمان عرضه و قیمت میت 20 در کنار نسخه‌های میت 20 پرو و میت 20 ایکس مشخص شده است.

0

میت 20، میت 20 پرو و همچنین گوشی میت 20 ایکس پرچم‌داران جدید هواوی برای سال ۲۰۱۸ هستند. این گوشی‌ها با دوربین سه‌گانه لایکا، پردازنده‌های ۷ نانومتری مجهز به هوش مصنوعی، صفحه‌نمایش‌های باکیفیت و فناوری‌های به‌روزی مثل حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و تشخیص چهره سه‌بعدی (در نسخه پرو) شاید بهترین گوشی‌های اندرویدی دنیا باشند. اما قیمت میت 20 و نسخه‌های پرو و ایکس و همچنین زمان عرضه آن‌ها چطور؟

زمان عرضه و قیمت میت 20 هواوی

گوشی میت 20 که در کشورهای کمتری عرضه خواهد شد ۸۰۰ یورو برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم حدود ۸۵۰ یورو اعلام شده است. اگر ظرفیت بالاتری را بخواهید باید از کارت‌های حافظه جدید NM هواوی استفاده کنید.

این گوشی را از همین حالا می‌توانید در اروپا سفارش دهید.

زمان عرضه و قیمت میت 20 پرو هواوی

گوشی گران‌تر میت 20 پرو که به استاندارد مقاومت دربرابر آب، دوربین بهتر، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، وضوح بالاتر تصویر و شارژ سریع مجهز است با قیمت بالاتری هم عرضه می‌شود. میت 20 پرو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت میت 20 ایکس هواوی

گوشی گیمینگ میت 20 ایکس که با صفحه‌نمایش غول‌پیکر ۷.۲ اینچی و امکانات گیمینگ از چهارم آبان ماه عرضه می‌شود ۹۰۰ یورو قیمت دارد. این گوشی به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

زمان عرضه و قیمت میت 20RS پورشه دیزاین

نسخه لوکس پورشه دیزاین میت 20RS در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و با ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۱۶۹۵ و ۲۰۹۵ یورو اعلام شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.