هواوی گوشی گیمینگ غول‌پیکر میت 20 ایکس را با صفحه‌نمایش ۷.۲ اینچی معرفی کرد

در کنار معرفی از گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو هواوی همچنین گوشی غول‌پیکر میت 20 ایکس را نیز معرفی کرد که قرار است صفحه‌نمایش، دوام شارژ و عملکرد بالاتری را در اختیارتان بگذارد.

0

اگر گوشی‌های عالی میت 20 و میت 20 پرو شما را با قابلیت‌های بی‌شمار تحت تأثیر قرار نداده‌اند شاید میت 20 ایکس بتواند نظرتان را جلب کند. این گوشی به صفحه‌نمایش و باتری غول‌پیکر و قابلیت‌هایی ویژه برای گیمرها مجهز شده است.

میت 20 ایکس از نظر ظاهری شباهت فراوانی به میت 20 دارد. یک صفحه‌نمایش غول‌پیکر ۷.۲ اینچی از نوع AMOLED با وضوح 1080p که برای بازی‌ها ایده‌آل است. این صفحه‌نمایش به فناوری HDR نیز مجهز شده تا تجربه‌ای عالی از تماشای فیلم‌ها داشته باشید. همچنین بلندگوی دوگانه به تجربه صوتی فراگیرتر در بازی‌ها و ویدئوها کمک خواهد کرد.

Mate 20X

بریدگی صفحه در این گوشی کوچک و تنها برای جایگیری دوربین سلفی بوده تا بیش از ۸۸ درصد از سطح جلویی گوشی توسط نمایشگر پوشیده شود. هواوی می‌گوید این گوشی با گیم‌پد مخصوص گیمینگ خود برای بازی بسیار بهتر از نینتندو سوییچ است!

علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر،‌ میت 20 ایکس به باتری غول‌آسای ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که می‌تواند حدود ۶.۷ ساعت در بازی‌های سنگین دوام بیاورد. علاوه بر این سیستم خنک‌کننده گرافنی مایع این گوشی دمای پردازنده را کمتر از آیفون XS مکس و حتی گلکسی نوت ۹ نگه داشته تا نرخ فریم بازی‌ها پایدار شده و دوام شارژ نیز افزایش یابد.

این گوشی همچنین اولین گوشی هواوی با پشتیبانی از قلم استایلوس M-Pen است که می‌توانید ۴۰۹۶ سطح مختلف فشار را تشخیص دهد. به این ترتیب میت 20 ایکس برای طراحی یا یادداشت‌برداری نیز ایده‌آل خواهد بود.

تراشه هشت هسته‌ای Kirin 980 به عنوان اولین تراشه ۷ نانومتری دنیای اندروید در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G76 و فناوری GPU Turbo 2.0 بهترین عملکرد گیمینگ را فراهم خواهد کرد. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از سایر مشخصات فنی این گوشی هستند.

میت 20 ایکس از همان دوربین سه‌گانه میت 20 پرو استفاده می‌کند. یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی پشت لنز واید عادی f/1.8 در کنار دوربین‌های ۲۰ مگاپیکسلی اولتراواید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو.

میت 20 ایکس از چهارم آبان‌ماه در دو رنگ آبی نیمه‌شب و نقره‌ای شبحی (Phantom Silver) با قیمت ۹۰۰ یورو به بازار اروپا و سپس سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.