هواوی گوشی لوکس پورشه دیزاین میت 20RS را معرفی کرد

پس از رونمایی از میت 20 و میت 20 پرو، هواوی نسخه پورشه دیزاین میت 20RS را نیز معرفی کرد. این گوشی با طراحی خاص و البته قیمت بالا برای کاربرانی خاص عرضه خواهد شد.

0

همان‌طور که می‌بینید طراحی اصلی گوشی پورشه دیزاین میت 20RS بسیار به میت 20 پرو شباهت دارد. با این تفاوت که جنس بدنه پشتی ترکیبی از شیشه و چرم خالص است. این گوشی در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه خواهد شد که یادآور خودروهای سریع پورشه نیز هست.

سایر مشخصات این گوشی تفاوتی با میت 20 پرو ندارد. به این ترتیب با صفحه‌نمایشی ۶.۳۵ اینچی و خمیده از نوع OLED و با وضوح 1440p مواجهیم. این گوشی همچنین به تراشه سریع Kirin 980 به همراه ۸ گیگابایت رم مجهز شده و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

پورشه دیزاین میت 20RS

دوربین ۴۰ مگاپیکسلی اصلی این گوشی با دوربین‌ّهای ۲۰ مگاپیکسلی واید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز همراه شده تا بهترین تجربه عکاسی موبایلی لایکا را داشته باشید. با توجه به جنس چرمی پشت بدنه نمی‌توان از این گوشی انتظار مقاومت دربرابر آب را داشت اما قابلیت‌های جذاب میت 20 پرو از جمله حسگر اثر انگشت درون صفحه و قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در این گوشی هم حضور دارند.

کیس چرمی (Leather Smart View Flip Case) نیز مکملی برای این دستگاه به حساب می‌آید. این کیس که از چرم طبیعی مشابه با ساختار پشت گوشی ساخته شده است، محافظت بیشتر را برای این گوشی هوشمند نفیس به همراه داشته و در عین حال، فضایی را برای مشاهده راحت اطلاعاتی نظیر زمان، هشدارها و البته لوگوی پورشه دیزاین فراهم کرده است.

«جان بکر» مدیرعامل گروه طراحی پورشه دیزاین نیز گفت: «طراحی کاربردی، DNA پورشه دیزاین را تشکیل می‌دهد و هر نسخه از محصولات سری PORSCHE DESIGN گوشی‌های سری میت هوآوی در واقع تکاملی طبیعی برای این اصل به حساب می‌آیند. در جدیدترین ابداع، شاهد نمایش این اصل در قالب استفاده از ترکیب چرمی هستیم که به طور همزمان، ترکیبی از سنت و طراحی نوآورانه را به همراه دارد.»

گوشی پورشه دیزاین هواوی میت 20RS با قیمت ۱۶۹۵ یورو برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۲۰۹۵ یورو برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و گفته می‌شود نسخه قرمز رنگ فعلاً به بازار چین محدود خواهد بود. Porsche Design Huawei Mate 20RS از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷ به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.