بازگشت Winamp ‌در نقش یک پلیر همه فن حریف در سال ۲۰۱۹

اگر از کاربران نسبتاً قدیمی کامپیوتر باشید حتماً پلیر محبوب Winamp را می‌شناسید. این پلیر محبوب و خاطره‌انگیز قرار است در سال ۲۰۱۹ به شکل یک پلیر کاملاً جدید بازگردد.

0

پلیر محبوب Winamp اولین بار در سال ۱۹۹۷ به عنوان یک مدیاپلیر رایگان و محبوب با قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان عرضه شد. یکی از قابلیت‌های مهم این پلیر پوسته‌های مختلف و جذابی بود که علاقمندان به آن برایش ساخته بودند. Winamp در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت AOL خریداری شده و سپس در سال ۲۰۱۴ به Radionomy فروخته شد. آخرین به‌روزرسانی این پلیر در سال ۲۰۱۳ انجام شده و به همین دلیل بازگشت این پلیر می‌تواند بسیار برای هواداران آن جذاب باشد.

پوسته‌های Winamp
پوسته‌های Winamp

الکساندر سبوندیان مدیرعامل Radionomy در گفتگو با وب‌سایت TechCrunch در این‌باره می‌گوید:

یک نسخه کاملاً جدید سال آینده عرضه خواهد شد؛ با میراث Winamp اما با تجربه کامل‌تری برای گوش دادن به موسیقی. کماکان قادر خواهید بود به MP3های خود گوش دهید اما همچنین قابلیت پشتیبانی از فضای ابری، پادکست‌ها و ایستگاه‌های رادیویی آنلاین نیز به آن اضافه خواهد شد.

به‌طور کلی وینمپ قرار است هم برای موبایل و هم دسکتاپ بازطراحی شود تا یک منبع کامل برای گوش دادن به تمام موسیقی‌های شما از همه سرویس‌ها باشد. هنوز مشخص نیست این پلیر جدید از کدام سرویس‌ها پشتیبانی خواهد کرد و آیا سرویس‌های اپل موزیک و اسپاتیفای را نیز در خود دارد یا خیر.

همچنین هنوز مشخص نشده که ظاهر Winamp چگونه خواهد بود. نسخه ۵.۸ این پلیر قرار است همین هفته برای رفع برخی مشکلات جزئی و سازگاری عرضه شود و پلیر جدید که نسخه ششم Winamp خواهد بود قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.