تماشا کنید: جعبه‌گشایی میت 20 پرو هواوی پیش از رونمایی رسمی!

درحالی‌که تنها چند ساعت به رونمایی رسمی از پرچم‌داران هواوی باقی مانده ویدئویی از جعبه‌گشایی میت 20 پرو منتشر شده که ظاهر و قابلیت‌های این گوشی را نشان می‌دهد.

0

هواوی امروز ساعت ۱۶:۳۰ در لندن گوشی‌های سری میت 20 خود را رونمایی خواهد کرد. اما ساعاتی پیش یک ویدئوی جعبه‌گشایی میت 20 پرو در اینترنت به زبان استونیایی منتشر شده که ویژگی‌های این گوشی را نشان می‌دهد. این ویدئو که توسط یک کاربر یوتیوب به نام NTK95 منتشر شده حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و همچنین لوازم جانبی درون جعبه را به وضوح نمایش می‌دهد.

 همان‌طور که مشاهده می‌کنید این دستگاه به رنگ آبی بوده و بدنه شیشه‌ای دارد. بریدگی صفحه‌نمایش میت 20 پرو عریض‌تر از مدل میت 20 است تا بتواند سنسورهای لازم برای فناوری تشخیص چهره ایمن مشابه آیفون 10 را در خود جای دهد. طبق اطلاعاتی که از پیش داریم میت 20 پرو به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی AMOLED به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و تراشه Kirin 980 مجهز خواهد بود. این گوشی اولین گوشی هواوی با اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI 9.0 خواهد بود که به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز مجهز شده است.

هوش مصنوعی مانند همیشه یکی از ویژگی‌های کلیدی میت 20 پرو خواهد بود که علاوه بر سریع نگه داشتن دستگاه، عملکرد در بازی‌ها را بهبود بخشیده و به ثبت تصاویر در نور کم نیز کمک خواهد کرد. به هر حال تا شروع مراسم هواوی و مشخص شدن جزئیات فنی بیشتر چیز زیادی باقی نمانده و در فارنت می‌توانید منتظر پوشش خبری کامل ما از این مراسم نیز باشید.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.