تماشا کنید: تیزر جدید گوشی بلاک‌چین اچ‌تی‌سی که سی‌ام مهرماه رونمایی می‌شود

تکنولوژی بلاک‌چین مدتی است که وارد رسانه‌ها شده و سر و صدا برپا کرده است. این تکنولوژی فعلا در زمینه ارز دیجیتال همچون اتریوم فعالیت بالایی دارد. حالا اچ‌تی‌سی هم قصد دارد برنامه‌های تازه خود را معرفی کند.

0

اچ‌تی‌سی از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارد. اما این شرکت به دنبال راه‌های تازه برای جذب پول و سرمایه است. یکی از این مسیرها بلاک‌چین است. شرکت در حال حاضر قصد دارد یک گوشی تازه با فناوری بلاک‌چین عرضه کند. گوشی بلاک‌چین اچ‌تی‌سی Exodus نام دارد.

اگر پیش خود می‌پرسید یک گوشی بلاک‌چین چه چیز خاصی دارد، به زودی به جواب خود خواهید رسید. ما هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی نداریم. اما قرار است که در یک رویداد گوشی بلاک‌چین اچ‌تی‌سی معرفی شود. این رویداد در 30 مهر یعنی کمتر از ده روز دیگر رخ خواهد داد. شرکت اچ‌تی‌سی، برگزاری این رویداد را با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش اطلاع‌رسانی کرد.

این ویدئو هم اطلاعات مشخصی را نسبت به گوشی بلاک‌چین اچ‌تی‌سی اعلام نمی‌کند. اما طبق گفته فیل کوهن، مدیر پروژه Exodus، این گوشی به صورت پایه قرار است به عنوان یک کیف پول بسیار امن برای ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت‌کوین عمل کند.

سیستم‌عامل اصلی این گوشی اندروید خواهد بود. یک سری پروتکل و اپلیکیشن بر روی سیستم‌عامل سوار می‌شوند تا امنیتی لازم مبادله ارز دیجیتال را تهیه کنند. مشخصات فنی از این محصول منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که قیمت این محصول حدود هزار دلار خواهد بود. ما هم مانند شما کنجکاو هستیم که از مشخصات کامل‌تر این گوشی مطلع شویم. پس 30 مهر با فارنت همراه باشید تا با گوشی Exodus بیشتر آشنا شویم.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.