صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 بزرگترین صفحه‌نمایش در تاریخ سری نوت سامسونگ خواهد بود

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی کره حاکی از آن است که سامسونگ سفارش‌گذاری یک صفحه‌نمایش 6.66 اینچی OLED برای گلکسی نوت 10 را در نظر داشته باشد تا صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 بزرگترین صفحه‌نمایش در تاریخ سری نوت سامسونگ به حساب بیاید.

0

بازار تلفن همراه همواره گوشی‌های سری نوت سامسونگ را با صفحه‌نمایش‌های غول‌پیگر به‌خاطر دارند و اگرچه بوده‌اند گوشی‌های هوشمندی که از صفحه‌نمایش بزرگتری از سری نوت برخوردار باشند اما حداقل این موضوع در مورد آیفون موضوعی همیشگی نبوده است. حالا اما با عرضه آیفون XS مکس اپل شاهد این موضوع هستیم که صفحه‌نمایش عضو بزرگتری سری جدید آیفون اپل حداقل روی کاغذ از صفحه‌نمایش بزرگتری برخوردار است.

جالب است بدانید در حالی که اپل از صفحه‌نمایش دقیقا 6.46 اینچی در آیفون XS مکس بهره می‌برد اما در مشخصات فنی محصول خود اندازه آن را 6.5 اینچ اعلام کرده و این در حالیست که سامسونگ از یک صفحه‌نمایش 6.44 اینچی در گلکسی نوت 9 بهره می‌برد و حتی در مشخصات اعلامی صفحه‌نمایش گلکسی نوت 9 را 6.4 اینچ مطرح کرده است.

صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 بزرگترین صفحه‌نمایش در تاریخ سری نوت سامسونگ

این دقیقا همان چیز یا بهتر بگوئیم بهانه‌ایست که سامسونگ را وادار کرده که احتمالا ازابعاد بزرگتری نسبت به گلکسی نوت 9 درصفحه‌نمایش گلکسی نوت 10استفاده کند و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی کره حاکی از آن است که سامسونگ سفارش‌گذاری یک صفحه‌نمایش 6.66 اینچی OLED برای صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 را در نظر داشته باشد تا صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 بزرگترین صفحه‌نمایش در تاریخ سری نوت سامسونگ به حساب بیاید. در عین حال سامسونگ احتمالا قصد استفاده از پنل 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 را در بزرگترین عضو خانواده گلکسی اس 10 داشته باشد که مطابق انتظار اسفندماه امسال به بازار معرفی خواهند شد و احتمالا گلکسی اس 10 پلاس نام خواهد داشت.

در هر صورت شاید یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی بر روی کاغذ صرفا کمتر از 0.3 اینچ از صفحه‌نمایش فعلی نوت 9 بزرگتر باشد اما مطئنا اگر طراحی فعلی سری نوت را در نظر بگیریم با گوشی غول‌پیگری روبرو خواهیم بود. در عین حال شایعات حاکی از آن است که در گلکسی نوت 10 برای اولین بار شاهد حذف جک 3.5 میلیمتری صدا خواهیم بود که سامسونگ تاکنون در برابر حذف آن مقاومت کرده است و در همین حال می‌توان انتظار کمتر شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش و حتی حذف آن را در صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 داشت که در صورت صحت اینها می‌توان انتظار داشت. غول‌پیکر بودن گلکسی نوت 10 را به چشم نبینیم یا آنچنان تفاوتی در ابعاد گوشی نسبت به نوت 9 حس نکنیم و یا حتی از جمع و جورتر شدن گوشی خوشحال شویم!

سامسونگ همچنین احتمالا ( امیدواریم) از افزودن بریدگی صفحه‌نمایش یا همان ناچ به بالای صفحه‌نمایش نوت 10 خودداری خواهد کرد تا همچنان از معدود سازندگان تلفن همراه باشد که به گروه استفاده‌کنندگان و مقلدان چشم و گوش‌بسته اپل پیوسته‌اند. این موضوع به کسب دوباره نسبت عالی ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه و درخشیدن دوباره سامسونگ در طراحی پرچمدار غول‌پیکر خود کمک خواهد کرد.

هر چه هست از همین حالا که همچنان گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار سامسونگ در بازار به حساب می‌آید تا اواخر تابستان سال آینده منتظر بمانیم و فعلاً با شایعات گلکسی نوت 10 دلخوش باشیم.

 

 

منبع TheBell
از طريق PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.