پتنت جدید مایکروسافت خبر از سرفیس‌فون با صفحه‌نمایش تاشو دارد

سازندگان تلفن همراه سال‌هاست در تلاش هستند تا یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو ایجاد کند، اما همچنان موفقیت بزرگی کسب نشده است. حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در این رقابت پیروز باشد یا حداقل در این تلاش سهمی داشته باشد.

0

به نظر می‌رسد که برگ برنده مایکروسافت سرفیس‌فون تاشو است. هفته پیش کمی از اطلاعات پروژه آندرومدا به بیرون درز کرد. این اطلاعات حاوی یک سری کدها بود که نشان می‌داد گوشی تاشو مایکروسافت قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را دارد. اما امروز پتنتی که مایکروسافت تیر ماه سال پیش پر کرده بوده است، منتشر شد. این پتنت حاوی یک سری تصویرسازی است که به نظر می‌رسد اولین سری پتنت مایکروسافت برای گوشی تاشو است.

به جای استفاده از دو صفحه و دو پنل، مایکروسافت تلاش خواهد کرد تا یک صفحه‌نمایش منعطف را بر روی دو پنل قرار دهد. میان دو پنل یک لولا قرار دارد و صفحه‌نمایش نیز مانند یک پل خواهد شد. وجود یک صفحه‌نمایش باعث می‌شود که استفاده از گوشی در حالت تبلت آسان باشد. هیچ خطی وجود ندارد که صفحه را جدا کند پس برای طراحی و نوشتن مناسب است.

همچنین مشاهده تصاویر یا خواندن متون مختلف هم کار آسانی خواهد بود. دیگر حواس شما توسط یک برش فیزیکی پرت نخواهد شد. البته که سرفیس‌فون تاشو هنوز تولید و عرضه نشده، اما اگر به پتنت اعتماد داشته باشیم، محصول پایانی شاید شبیه به این تصاویر باشد.

سرفس‌فون تاشو

این محصول که شاید با نام سرفیس‌فون تاشو یا سرفیس‌ پرو تاشو عرضه شود، مخصوص کاربران تجاری خواهد بود. میزان امکاناتی که این محصول به یک کاربر تجاری می‌دهد فراوان است و آسایش زیادی به همراه خواهد داشت. می‌توان با این محصول تماس تجاری داشت و سپس شروع به کار بر روی یک قرارداد کرد!

همانطور که گفتیم همچنان این محصول عرضه نشده و خبر رسمی از مشخصات این محصول وجود ندارد. اما پتانسیل این محصول بسیار بالا است و امکان انجام کارهای فراوانی را به شما خواهد داد. شرکت‌ها برای از بین بردن نیاز تبلت گوشی‌ها را بزرگ‌تر کردند، اما این محصول می‌تواند واقعا پل نهایی بین تبلت و گوشی باشد. همچنین که ممکن است ویندوز کامل‌تر و بهتری را درون خود اجرا کند.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.