آپدیت اندروید 9 اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت از راه رسید

چندین ماه پیش اعلام شد که اندروید 9 پای به زودی برای محصولات سونی عرضه خواهند شد.

0

شرکت سونی موبایل، به صورت رسمی در ماه آگوست یک لیست از تمامی محصولاتی که اندروید 9 را دریافت می‌کنند منتشر کرد. در این لیست اعلام شده بود که محصولات اصلی و پرچمدار این شرکت از اوایل نوامبر ینی حدودا 20 روز دیگر آپدیت را دریافت می‌کنند. اما سونی خوش قولی کرده و آپدیت اندروید 9 اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت را زودتر از موعد مقرر عرضه کرده است.

این نسخه از اندروید، قابلیت‌های فراوان و تازه‌ای دارد. جسچرهای این نسخه بهبود چشم‌گیری داشته و همچنین خود سیستم می‌تواند بهتر از قبل باتری را مدیریت کند. در این سیستم با استفاده از یادگیری ماشینی، سیستم یک سری اپ‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. اپلیکیش دوربین تازه‌ای در آپدیت اندروید 9 اکسپریا وجود دارد اما متاسفانه حالت پرتره در دوربین سلفی قرار نگرفته است.

آپدیت اندروید 9 اکسپریا

حجم آپدیت اندروید 9 اکسپریا 1.05 گیگابایت است و با شماره مدل 52.0.A.3.27 عرضه خواهد شد. پچ‌های امنیتی اکتبر اندروید نیز در این آپدیت قرار گرفته است. اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، ایکس زد 1 و ایکس زد معمولی نیز به زودی آپدیت اندروید 9 اکسپریا را دریافت خواهند کرد. اگر صاحب گوشی ایکس ای 2 هستید، باید تا سال جدید میلادی صبر کنید تا آپدیت را دریافت کنید.

منبع Fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.