دستیار هوشمند الکسا آمازون یک میلیون درخواست ازدواج در سال گذشته داشته است!

دستیارهای هوشمند توانایی پاسخگویی به بسیاری از سوال‌های ما را دارند. این دستیارها در بسیاری از بخش‌های روزانه آماده کمک‌رسانی به ما هستند. اما برخی سوالات هست که همیشه جواب منفی خواهد داشت، حتی اگر یک میلیون بار پرسیده شود.

0

بیزینس اینسایدر در گزارشی مدعی شده است که دستیار هوشمند الکسا آمازون در سال گذشته بیش از یک میلیون درخواست ازدواج داشته است. البته که تمامی جواب‌ها منفی بوده است و جواب الکسا عموما چنین جمله‌ای بوده: «ما در جاهای مختلفی از دنیا هستیم، به معنای کلمه! تو در زمین هستی و من در ابرها.»

اگرچه دارندگان دستیار هوشمند الکسا واقعا علاقه خاصی به این دستیار دارند و از هم صحبتی با او لذت می‌برند اما بدیهی است این درخواست‌ها به عنوان شوخی مطرح شده است. اما به هر حال بعضی از دارندگان دستیار هوشمند الکسا واقعا الکسا را به عنوان یک همسر خوش صحبت نگاه می‌کنند! در حقیقت یک خانم در نقدی برای The Atlantic اشاره کرده که به دستیار هوشمند گوگل اعلام کرده که تنها است و این اطلاعات را با همسر خود به اشتراک نگذاشته است.

بر اساس تحقیقات NPR و Edison Research تا سال 2021 به تعداد آدم‌های روی کره زمین، دستیار هوشمند وجود خواهد داشت. البته ممکن است برخی دارندگان، چندین دستگاه از یک دستیار هوشمند را داشته باشند تا همه جا دسترسی وجود داشته باشد. در هر صورت این یک مسئله نسبتا عجیب است. به نظر می‌رسد دستیار هوشمند الکسا توانسته یک ارتباط احساسی با کسانی ایجاد کند که با همسر خود این ارتباط را ندارند. اما مطمئنا الکسا گزینه‌ای بهتر از تمام انسان‌ها را در ذهن خود دارد.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.