درز مشخصات کامل Huawei Watch GT این بار از وب‌سایت خود هواوی

در ادامه درز شایعات در رابطه ساعت هوشمند جدید هواوی، این بار تصاویری از مشخصات Huawei Watch GT توسط خود شرکت سازنده منتشر شده است.

0

پیش‌تر شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر قدرت گرفتن ساعت هوشمند Huawei Watch GT از یک پلتفرم اختصاصی و معرفی آن هم‌زمان با Mate 20 بودیم.

در همین راستا نیز امروز برخی مشخصات این محصول توسط وب‌سایت خود شرکت سازنده منتشر شده است که دیگر جای هیچ شکی در این زمینه باقی نمی‌گذارد.

Huawei Watch GT

بر این اساس ساعت هوشمند جدید هواوی دارای بدنه‌ای سرامیکی و فریم نمایشگر آن فلزی است. ساعت Huawei Watch GT از نمایشگری کم حاشیه 1.39 اینچی AMOLED دایره‌ای شکل با وضوح تصویر 454 در 454 پیکسل بهره است.

Huawei Watch GT

قطر کلی ساعت 46.5 میلی‌متر و قطر بند آن 10.6 میلی‌متر است؛ چیزی حدود 0.1 میلی متر ضخیم‌تر از اپل واچ نسل چهارم. همانند دیگر ساعت‌های هوشمند بالا رده موجود بازار، هواوی واچ GT به GPS داخلی، سنسور ضربان قلب و قطب‌نما مجهز است. البته هنوز اطلاعاتی از پلتفرم نصب شده بر روی آن و ویژگی‌های احتمالی در دست نیست.

انرژی قطعات ساعت هوشمند Huawei Watch GT را باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که در حالت کلاسیک 30 روز می‌تواند کاربر را همراهی کند. این مدت زمان در حالت عادی 2 هفته و در زمان استفاده ممتد از GPS به 22 ساعت تقلیل پیدا می‌کند.

Huawei Watch GT

سنسور ضربان قلب ساعت هوشمند جدید از فناوری هوش مصنوعی و سیستمی تحت عنوان TruSeen 3.0 بهره می‌برد که به طور مداوم فشار خون و ساعت خواب و کیفیت آن را زیر نظر خواهد داشت. علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، هواوی با همکاری Firstbeat در این ساعت از سیستمی استفاده کرده است که می‌تواند مانند یک مربی اختصاصی حرکات شما را در هنگام شنا زیر نظر داشته باشد.

Huawei Watch GT

هرچند هنوز قیمت عرضه این محصول مشخص نیست، با این حال منبع خبر مدعی است که ساعت هوشمند Huawei Watch GT تنها با گوشی‌های هواوی و آنر قدرت گرفته از رابط کاربری EMUI 9.0 به بالا سازگاری دارد؛ موضوعی که بسیار عجیب به نظر می‌رسد و خرید این ساعت را تنها برای عده‌ای خاص مکان پذیر می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.