گوگل برنامه “Reply” را با اعلام این دلیل تعطیل می‌کند؛ تجربه کافیست!

شرکت گوگل در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک روند توسعه و پشتیبانی از برنامه پیشنهاد پاسخ سریع یا همان Reply را متوقف کند.

0

هیچ تضمینی در هنگام معرفی و آغاز به کار یک سرویس و محصول وجود ندارد. این موضوع در میان شرکت‌های حوزه فناوری بیشتر نمود پیدا می‌کند، چراکه هر از چند گاهی شاهد تعطیل شدن یک سرویس شناخته شده به دلیل عدم کارایی یا نرسیدن به اهداف شرکت سازنده هستیم. Reply جدیدترین سرویس گوگل است که پس از سرویس گوگل پلاس، مسیر تعطیل شدن را در پیش گرفته است.

این قابلیت در پیام‌رسان گوگل الو و به تازگی در لباس دیگری در اندروید 9 پای به محض دریافت یک پیام، فهرستی از پاسخ‌ها را به‌طور هوشمندانه و با توجه به پاسخ‌های پیشین کاربر ارائه می‌کند. کاربر در این شرایط می‌تواند بدون نیاز به تایپ جمله و تنها با لمس پاسخ‌های از پیش تعیین شده به پیام دریافتی پاسخ دهد.

اگر شما نیز به استفاده از پیشنهادهای برنامه Reply عادت کرده‌اید، خبر بد آنکه به زودی شاهد تعطیل شدن آن خواهیم بود. سرویس Reply توسط گروه Area 120 در گوگل توسعه یافته است و هدف اصلی آن سنجش میزان دقت هوش مصنوعی گوگل بود؛ امتحانی که دیگر ادامه دادنش روا نیست!

شما این ایمیل را دریافت کرده‌اید، چراکه از برنامه Reply برای پاسخ سریع به پیام‌هایتان استفاده می‌کنید. هدف از ارائه این برنامه آزمایش هوش مصنوعی Area 120 بود؛ چیزی که تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده است.

به دلیل عدم پشتیانی شرکت سازنده، پیشنهاد می‌کنیم دیگر از برنامه Reply استفاده نکنید، چراکه ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شوید. ما با تیم‌های دیگری به‌طور موازی در گوگل کار کرده‌ایم تا روند استفاده از قابلیت‌های Reply در سایر سرویس‌هایمان را بررسی کنیم.!

گوگل به کاربران توصیه کرده تا روند استفاده از Reply را متوقف کنند، چراکه که هرچند ممکن است در چند ماه آینده به ارائه پیشنهادها ادامه دهد، با این حال از دقت کافی برخوردار نخواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.