تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی درز کرده آنر مجیک 2 طراحی شبیه به اوپو فایند ایکس را تایید می‌کند

برند آنر روز به روز قوی‌تر می‌شود و محصولات تازه و جذابی را عرضه می‌کند. جدیدترین محصول این برند، آنر مجیک 2 است.

0

آنر در نمایشگاه ایفا در شهریور ماه امسال گوشی آنر مجیک 2 را به طور ویژه‌ اما مختصر به نمایش گذاشت و تصاویری کوتاه را از گوشی آنر مجیک 2 منتشر کرد و همچنین قول داد که این محصول تا پایان سال عرضه شود اما همچنان این محصول به طور کامل معرفی نشده است.

پاییز امسال محصولات تازه‌ای همچون سری پیکسل 3 را دیده و محصولات تازه‌ای نیز در شرف معرفی هستند. گوشی آنر مجیک 2 هم یکی از محصولاتی است که در تاریخ 9 آبان به صورت کامل معرفی خواهد شد.

اما چندین روز قبل از معرفی محصول، یک تیزر کوتاه از گوشی آنر مجیک 2 در شبکه‌های اجتماعی درز پیدا کرده است. این تیزر تنها یک دید کوچک از محصول به ما می‌دهد و بیشتری شکل حرکت گوشی که مانند گوشی اوپو فایند ایکس کشویی است را نمایش می‌دهد. این ویدئو ما را آماده می‌کند که منتظر معرفی اصلی در اوایل آبان باشیم.

ویدئو با یک موزیک پرانرژی و تصاویری پررنگ آغاز می‌شود. در پایان نیز گوشی به صورت کشویی پایین می‌آید. همچنین یک لحظه، پشت گوشی نیز مشاهده می‌شود که یک دوربین دوگانه عمودی وجود دارد. تصویری از حسگر اثرانگشت دیده نمی‌شود، و شاید این حسگر به زیر صفحه‌نمایش منتقل شده باشد. اگر این چنین باشد، پنل صفحه‌نمایش باید OLED باشد.

ممکن است که اطلاعات گوشی آنر مجیک 2 زودتر از انتظار منتشر شوند، اما حوالی 9 آبان با فارنت همراه باشید تا به صورت رسمی و کامل این محصول را به شما معرفی کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.