نوکیا 3.1 پلاس رسما معرفی شد؛ صفحه نمایش 6.1 اینچی بدون ناچ و دوربین دوگانه و قیمت پائین

در ادامه روند معرفی گوشی‌های میان رده نوکیا در سال 2018، به تازگی نیز شاهد رونمایی از نوکیا 3.1 پلاس با نمایشگر 6.1 هستیم که از پردازنده ساخت مدیاتک قدرت گرفته است.

0

نوکیا پس از بازگشت به بازار گوشی هوشمند، مدل‌های میان رده و بالارده بسیاری را به بازار عرضه کرده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد این رویه تا پایان سال 2018 همچنان ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به برند فنلاندی همچنان بایستی تا سال 2019 منتظر از راه رسیدن پرچم‌دار نوکیا باشند.

به هر حال نوکیا 3.1 پلاس جدیدترین گوشی میان رده برند فنلاندی محسوب می‌شود که قرار است از هفته آینده با قیمت رقابتی 115 دلاری در بازار کشورهای با پتانسیل بازار بالا همانند هند عرضه شود.

نوکیا 3.1 پلاس

این محصول از نمایشگری 6.1 اینچی با رزولوشن اچ‎دی پلاس و نسبت تصویر 2 به 1 بهره برده، اما شرکت سازنده کمی حاشیه را به بریدگی عریض وسط نمایشگر ترجیح داده است.

نوکیا 3.1 پلاس

گوشی نوکیا 3.1 پلاس از تراشه هشت هسته‌ای Helio P22 مدیاتک قدرت گرفته و به ادعای شرکت سازنده باتری 3500 آن می‌تواند در مصرف عادی دو روز کاربر را همراهی کند.

نوکیا 3.1 پلاس

در قاب پشتی نوکیا 3.1 پلاس شاهد استفاده از دوربین 13+5 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر به صورت پرتره هستیم و این در حالی است که دوربین سلفی هم از سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز واید بهره می‌برد.

نوکیا 3.1 پلاس

از دیگر ویژگی‌های این مدل میان رده می‌توان به داشتن فریم تمام فلزی، محافظ خمیده نمایشگر 2.5D، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و قدرت گرفتن از اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.