آنر 8C با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی، اسنپ‌دراگون 632 و دوربین دوگانه معرفی شد

به فاصله یک روز پس از درز اطلاعات عضو جدید سری آنر، شاهد معرفی گوشی آنر 8C به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 632 چینی هستیم.

0

از آنجا که آنر 8C یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود و فاقد هرگونه قابلیت منحصر به فرد است، بدون هیچ مقدمه‌ای به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

بر این اساس عضو جدید سری آنر شرکت هواوی از نمایشگری 6.26 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 بهره می‌برد که همانند بسیاری از مدل‌های هم‌رده اندرویدی، وسط آن یک بریدگی یا به اصطلاح ناچ نه چندان کوچک تعبیه شده است.

همانند دیگر گوشی‌های 2018 هواوی، آنر 8C نیز از زبان طراحی مدرنی بهره برده و در رنگ‌های متنوعی راهی بازار خواهد شد.

 آنر 8C

در سوی دیگر می‌توان از آنر 8C به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 632 که به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه رم همراه شده یاد کرد.

در قاب پشتی این محصول شاهد به کار گیری دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق با بزرگی دریچه f/2.4 اشاره کرد. دوربین سلفی نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی با f/2.0 و فلاش بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های آنر 8C که قرار است از هفته آینده بر برچسب قیمتی 210 دلاری در رنگ‌های آبی، صدفی، مشکی و بنفش راهی بازار شود، می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و پشتیبانی هر دو سیم کارت از شبکه 4G VoLTE اشاره کرد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.