درز تصاویر گلکسی A9 سامسونگ از یک گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه خبر دارد

این مدت اخیر چندین گوشی جذاب معرفی شدند و حالا با درز تصاویر گوشی گلکسی A9 با دوربین چهارگانه ظاهرا باید منتظر گوشی‌های عجیب و غریب بیشتری باشیم.

0

انتظار داریم که سامسونگ گوشی میان‌رده گلکسی A9 را در چند روز آینده معرفی کند. این دوربین اما یک میان‌رده معمولی نخواهد بود. دوربین گلکسی A9 در حقیقت یک مجموعه متشکل از چهار دوربین مختلف است. سامسونگ با عرضه این گوشی، تبدیل به اولین شرکتی خواهد شد که چهار دوربین مختلف را درون یک گوشی قرار می‌دهد.

امروز چهارشنبه، 18 مهر، دو منبع خبری اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند را پیش از رونمایی رسمی آن منتشر کردند. اولین منبع که Evan Blass مشهور است و دیگری MySmartPrice که او هم در درز این اطلاعات دست داشت. هر دو آنها رندرهایی را از دوربین گلکسی A9 منتشر کردند. در این تصاویر چهار دوربین مختلف به شکل عمودی پشت گوشی قرار گرفته‌اند.

دو گوشی V20 ال‌جی و همچنین P20 هواوی، هر دو سه دوربین درون خود دارند. با سه دوربین هم گوشی به اندازه کافی عجیب به نظر می‌رسد و باید گفت که چهار دوربین واقعا عجیب خواهد بود.

دوربین گلکسی A9

هر چهار دوربین گلکسی A9 هر کدام یک ماهیت جداگانه دارند. دوربین ابتدایی از بالا، یک دوربین واید 8 مگاپیکسل است که می‌تواند 120 درجه را پوشش دهد و تصویری عریض ثبت کند. دوربینی پایینی یک دوربین زوم خواهد بود که قابلیت زوم اپتیکال دو برابر را دارا است و 10 مگاپیکسل رزولوشن عکس آن است. دوربین سومی قرار است دوربین اصلی گوشی است و 24 مگاپیکسل رزولوشن دارد. پایین‌ترین دوربین هم یک سنسور عمق است که برای تصاویر پرتره کارایی خوبی خواهد داشت.

دوربین گلکسی A9 مطمئنا امکانات فراوانی را به شما ارائه خواهد داد. این همه انتخاب مطمئنا برای علاقه‌مندان به عکاسی فوق‌العاده است. اما سامسونگ باید بتواند از پس این همه دوربین بربیاید. همه چیز باید به درستی عملیاتی شود وگرنه با یک محصول نه چندان کارآمد روبرو خواهیم بود.

باید منتظر ماند که این گوشی تا چند روز آینده منتشر شود. مطمئنا در زمان انتشار به دوربین گلکسی A9 بیشتر خواهیم پرداخت. در چند روز آینده حتما با فارنت همراه باشید.

 

منبع Androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.