دیسپلی‌میت فعلا درجه A+ را برای صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال در نظر گرفت

هرچند گوشی‌های پیکسل 2 که برای اولین بار به نمایشگر OLED ساخت ال‌جی تجهیز شدند از لحاظ فنی با مشکلات متعددی روبه‌رو شدند، اما به نظر می‌رسد این رویه در پیکسل 3 به کلی تغییر کرده تا جایی که دیسپلی‌میت اکنون عنوان بهترین نمایشگر موبایلی را به این محصول اعطا کرده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید، دیسپلی‌میت سال گذشته به دلیل مشکلات نمایشگر به کار رفته در پیکسل 2، از بررسی و امتیاز دهی به این گوشی امتناع ورزید، با این حال به فاصله تنها یک شب پس از معرفی پرچم‌دار جدید گوگل، عنوان درجه A+ را برای صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال انتخاب کرده است.

صفحه‌نمایش پیکسل 2 سال گذشته با مشکلاتی از قبیل سوختگی پیکسل‌، اشباع رنگ، ته‌رنگ آبی صفحه‌‏نمایش و ایجاد هاله بنفش روبه‌رو بود اما امسال گوگل به میزانی از کیفیت صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال اطمینان داشته که حتی یک روز پیش از رونمایی رسمی، نسخه‌ای از آن را برای کارشناسان دیسپلی‌میت ارسال کرده است و و نهایتاً باعث شده تا دیسپلی‌میت در یک توئیت اعلام کند که در حال حاضر درجه A+ و عنوان بهترین نمایشگر موبایلی به پیکسل 3 ایکس‌ال تعلق گرفته است اما ریز جزئیات و نتایج کامل بررسی صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال در تاریخ 23 مهرماه منتشر خواهد شد.

با توجه به این توضیح کوتاه، چیزی زیادی در رابطه با ویژگی‌های این نمایشگر دستگیرمان نمی‌شود اما پیش‌تر عنوان بهترین نمایشگر موبایلی از سوی این موسسه به آیفون X اعطا شده بود؛ هرچند که دیسپلی‌میت به شکل مغرضانه‌ای در رابطه با پنل های OLED ساخت سامسونگ نظر می‌دهد و حتی از بررسی بسیاری از مدل‌ها دیگر نیز شانه خالی می‌کند.

از آنجا که پنل پیکسل 2 توسط ال‌جی تأمین شده بود، احتمالاً صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال را هم این شرکت کره‌ای ساخته است. البته ال‌جی در چند وقت اخیر سرمایه‌گذاری سنگینی برای افزایش کیفیت پنل های OLED خود انجام داده است، موضوعی که نتیجه آن به خوبی در گوشی وی 40 قابل مشاهده است.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.