آپدیت iOS 12.0.1 اپل برای رفع مشکل شارژ و مشکلات وای‌فای آیفون XS عرضه شد

گوشی‌های جدید اپل آیفون XS دارای مشکلات متعددی هستند که اکنون اپل با انتشار آپدیت iOS 12.0.1 در صدد رفع آن‌ها بر آمده است.

0

همانطور که شنیده‌اید آیفون XS و XS مکس‌های موجود در بازار دچار مشکلاتی مربوط به شارژ نشدن در هنگام خاموش بودن صفحه هستند. برای اینکه به عمق ماجرا پی ببرید لازم است بدانید که گزارشاتی مبنی بر وجود مشکل در کیفیت وای‌فای این گوشی‌ها نیز منتشر شده است. این‌ها مشکلاتی است که قرار بود در آپدیت iOS 12.0.1 اپل رفع شود اما ظاهرا روند این امر مقداری سرعت پیدا کرده است.

آپدیت iOS 12.0.1 اپل

اپل اخیرا آپدیت iOS 12.0.1 را منتشر کرده است. این آپدیت جهت رفع مشکلات شارژ و وای‌فای گوشی‌های آیفون XS و XS مکس انتشار یافته است. در لیست تغییرات این آپدیت آمده است:

رفع عدم شارژ فوری گوشی‌های آیفون XS پس از اتصال به کابل لایتنینگ

رفع مشکل وای‌فای مبنی بر اتصال به شبکه‌های 2.4 گیگاهرتز به جای اتصال به 5 گیگاهرتز در گوشی‌های آیفون XS

مشخص نیست که این راه‌حل یک راه‌حل همیشگی باشد و یا اینکه اپل با ارائه این آپدیت تنها برای مدت کوتاهی تا زمان انتشار نسخه 12.1 می‌خواهد کاربران را راضی نگه دارد. در هر صورت اگر مواردی از مشکلات بالا گریبان‌گیر شما شده بهتر است نیم‌نگاهی به آپدیت 12.0.1 داشته باشید. همچنین تعدادی مشکل دیگر با این آپدیت جزئی رفع خواهد شد.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.