هوم هاب گوگل معرفی شد؛ دستگاهی برای عرض اندام دستیار مجازی گوگل در برابر آمازون

اولین محصول معرفی شده گوگل در مراسم پیکسل، نمایشگر هوشمند گوگل هوم هاب بود که در جهت مقابله با اکو شو آمازون راهی بازار خواهد شد.

0

هوم هاب گوگل همانند آمازون اکو شو و فیس بوک پرتال در وهله اول به منظور ارتباط سریع و پایدار تماس صوتی و تصویری طراحی شده است، با این حال قابلیت‌های جانبی دیگری از جمله نمایش نقشه و دسترسی به سرویس یوتیوب را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این محصول قابلیت تشخیص صدا داشته و بسته به نوع کاربر اطلاعات و قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌دهد. این محصول می‌تواند به دستیاری و نمایشگری قابل حمل در آشپزخانه تبدیل شود. به عنوان یک نقطه قوت گوگل هوم هاب در برابر Echo Show، امکان مشاهده ویدئوهای سرویس یوتیوب در این نمایشگر هوشمند قابل دسترس است.

هوم هاب گوگل

این نمایشگر هوشمند همچنین با تشخیص صدای هر فرد، قادر به ایجاد یک آلارم در تقویم وی خواهد بود. گوگل هدف از ساخت این محصول را ایجاد خانه‌ای هوشمندتر عنوان کرده است. این دستگاه با پلتفرم Google Hangouts هم یکپارچه شده و از این طریق تماس صوتی و تصویری را برقرار خواهد کرد.

هوم هاب گوگل

علاوه بر این نمایشگر هوشمند گوگل با سرویس گوگل فتو هم یکپارچه شده و می‌تواند تصاویر آپلود شده بر روی آن را نمایش دهد و یا آنکه از طریق هوش مصنوعی آلبوم ایجاد نماید. درنهایت گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که هوم هاب گوگل با محصولات هوشمند بسیاری از شرکت‌های شناخته شده سازگاری دارد و از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی می‌تواند آن‌ها را کنترل کند.

هوم هاب گوگل  با برچسب قیمتی 149 دلار از ماه آینده در چهار رنگ سبز، صورتی، سفید و مشکی راهی بازار خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.