احتمالا این آخرین و کاملترین تصاویر گوشی‌های پیکسل 3 گوگل پیش از رونمایی رسمی آنها باشد

به فاصله چند ساعت مانده تا معرفی گوشی‌های نسل جدید پیکسل، شاهد انتشار تصاویر باکیفیت گوشی‌های پیکسل 3 گوگل هستیم که جای شکی در رابطه با ویژگی‌های ظاهری آن‌ها باقی نمی‌گذارد.

0

در هفته‌های اخیر با خیلی از اطلاعات و شایعات مرتبط با گوشی‌های پیکسل 3 گوگل روبه‌رو بوده‌ایم و در ادامه همین داستان  نیز به تازگی نیز تصاویر با کیفیت این محصولات منتشر شده است.

بر اساس این تصاویر و اطلاعات و تصاویر از پیش درز کرده،  پیکسل 3 ال از نمایشگری بهره برده که در وسط آن بریدگی عریضی مشاهده می‌شود. البته پنل مدل کوچک‌تر فاقد ناچ است. طراحی قاب پشتی نسبت به نسل قبلی تغییر چشمگیری را تجربه نکرده، مگر آنکه شرکت سازنده از شیشه به عنوان پوشش ضد خش برای این قسمت استفاده کرده باشد. شاید بتوان تنها تفاوت ظاهری پیکسل 3 نسبت به نسل قبلی را تغییر رنگ دکمه پاور به سبز دانست که کمی از سادگی فریم می‌کاهد.

گوشی‌های پیکسل 3 گوگل

گوشی‌های پیکسل 3 گوگل در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی کم ارائه می‌شوند و در ایالات متحده اپراتور Verizon تنها این محصولات را با قرارداد عرضه می‌کند. البته این بدان معنا نیست که قادر به حرید گوشی‌ها از فروشگاه آنلاین گوگل پلی نباشید و یا اینکه شاهد ارائه گوشی‌های جدید گوگل در سایر کشورها نخواهیم بود.

گوشی‌های پیکسل 3 گوگل

گوشی پیکسل 3 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب با برچسب قیمتی 999 و 1,129 دلار کانادایی از ۳۰ مهرماه راهی بازار خواهد شد؛ اما در سوی دیگر پیکسل 3XL با قیمت 1,129 پایه قابل سفارش خواهد شد که این رفم برای نسخه 128 گیگابایتی به 1,259 دلار کانادایی افزایش پیدا می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.