اچ‌پی کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 را با قیمت 599 دلار معرفی کرد

سیستم‌عامل Chrome OS شرکت گوگل در حال پیشرفت است و همچنین رابطه بهتری به صفحات لمسی پیدا کرده است. به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که لپ‌تاپ‌های تبدیل‌شدنی فراوانی را در آینده ببینیم. شرکت اچ‌پی از این موج تازه استفاده کرده و کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 را معرفی کرده است.

0

کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 محصولی است که می‌توانید آن را 360 درجه بچرخانید و چندین حالت و وضعیت متفاوت و مختلف دارد. می‌توانید به عنوان لپ‌تاپ یا تبلت از آن بهره بگیرید. در قلب دستگاه نیز پردازنده قوی نسل هشتم اینتل i3 یا i5 استفاده شده است. 8 گیگابایت رم نیز درون دستگاه وجود دارد.

در نمایشگاه IFA 2018 دو شرکت دل و لنوو کروم‌بوک 600 دلاری خود را معرفی کردند. این دو کروم‌بوک از مشخصات معمول بازار فراتر رفتند. شرکت اچ‌پی هم تلاش کرده تا این استاندارد تازه را رعایت کند. البته کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 را با نسخه 11 اینچی آن اشتباه نگیرید. نسخه 11 اینچی بیشتر بر روی مصارف درسی تمرکز داشت.

کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360

کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 جدید، یک کیبورد دارای بک‌لایت کامل را عرضه می‌کند. پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphichs 620 هم درون دستگاه فعال است و باتری دستگاه حدود 13.5 ساعت ظرفیت دارد. البته این میزان باتری برای استفاده‌های مختلف است و اگر استفاده شما سبک‌تر باشد مطمئنا عمر باتری بیشتر خواهد بود.

صفحه‌نمایش این دستگاه 14 اینچی یک صفحه‌نمایش FHP IPS با رزولوشن 1920 در 1080 است. حاشیه‌های صفحه‌نمایش هم بسیار کم است و از دیگر مشخصات می‌توان به تکنولوژی WLED اشاره کرد. اچ‌پی، 64 گیگابایت حافظه داخلی را وارد دستگاه کرده که کمی ناامیده کننده است. وبکم دستگاه HD Wide Vision است و اچ‌پی به طراحی سرامیک گونه این دستگاه اشاره می‌کند.

کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360

دو پورت USB-C برای شارژ و دو پورت Type-A، اسلات MicroSD و جک هدفون هم درون دستگاه قرار گرفته است. کروم‌بوک تبدیل‌شدنی x360 از امروز قابل پیش‌خرید است و قیمت دستگاه 599 دلار است.

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.