تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T مشخص شد

شرکت وان‌پلاس چندین ماه پیش گوشی OnePlus 6 را معرفی کرد. از آن زمان تا به حال این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های سال بوده است و حالا ظاهرا نوبت به گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T رسیده است.

0

شرکت وان‌پلاس صبح امروز در توئیتی رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T را در تاریخ 8 آبان معرفی خواهد کرد. بر این اساس معرفی گوشی وان‌پلاس 6T در شهر نیویورک خواهد بود و در همین روز، می‌توانید گوشی را پیش‌خرید کنید. وان‌پلاس در همین تاریخ، مراسمی مشابه را در هند به عنوان بزرگ‌ترین بازار این شرکت برگزار خواهد کرد.

پشتیبانی وان‌پلاس از گوشی وان‌پلاس 6 فوق‌العاده بوده است و با عرضه مداوم آپدیت و همچنین رنگ‌های تازه این گوشی بهتر هم شده است. اما حال نگاهی بندازیم به گوشی بعدی شرکت وان‌پلاس و مشخصات گوشی  وان‌پلاس6T را بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که مشخصات گوشی OnePlus 6T نسبت به نسخه قبلی تغییرات بنیادینی نکرده است. فرمول اصلی گوشی همانند نسخه قبلی است. اما با بهبود برخی از بخش‌ها، این گوشی می‌تواند گوشی جذاب تازه سال باشد. بهتر است بدون اتلاف وقت به مشخصات گوشی OnePlus 6T و همچنین قیمت و زمان عرضه آن بپردازیم.

مشخصات گوشی OnePlus 6T

لازم به ذکر است که گوگل برنامه دارد فردا یک سری محصولات تازه خود در سری پیکسل را معرفی کند. همچنین پیش‌فروش محصولات تازه گوگل نیز از فردا آغاز خواهد شد. احتمال دارد که فروش شرکت وان‌پلاس به همین خاطر تحت تاثیر قرار بگیرد.

مشخصات گوشی وان‌پلاس 6T

تا به امروز و پیش از رونمایی از گوشی وان‌پلاس 6T یک سری مشخصات فنی کلی وجود دارد که ما از ‌آن‌ها اطلاع داریم و در عین حال مدیر اجرایی شرکت در مصاحبه اخیر خود با CNET به برخی مشخصات گوشی OnePlus 6T اشاره کرده است.

بد نیست در وهله اول بدانید که وان‌پلاس 6T از شارژر بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. وان‌پلاس منتظر است که سرعت شارژ بی‌سیم نیز به سرعت Dash Charge برسد و همچنین مشکلات گرمایشی وجود نداشته باشد و سپس این تکنولوژی را عرضه کند.

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی ضدآب هم خواهد بود. برای پایین آوردن قیمت، استاندارد رسمی در مشخصات گوشی OnePlus 6T وجود نخواهد داشت، اما به گفته شرکت این گوشی ضدآب خواهد بود. جک هدفون 3.5 میلیمتری هم حذف شده و دلیل اینکار ایجاد فضا برای حسگر اثرانگشت روی صفحه بوده است.

وان‌پلاس 6T پس از رونمایی رسمی در وبسایت رسمی شرکت وان‌پلاس قابل خرید خواهد بود و انتظار می‌رود پس از عرضه هم قیمت حدودی دستگاه 550 دلار باشد. این قیمت کمی بالاتر از نسخه‌های قبلی و مخصوصا OnePlus 6 است که با قیمت 529 دلار عرضه شد.

منبع Androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.