پتنت جدید نینتندو: ترکیب کیس گوشی و کنسول گیم‌بوی

چند سالی است که موج نوستالژی در دنیای تکنولوژی به راه افتاده است. شرکت‌ها به دنبال بازگرداندن عناوین قدیمی خود هستند و نینتندو هم چنین قصدی دارد.

0

همچنان کنسول‌های NES و SNES شرکت نینتندو کنسول‌های محبوبی هستند. ممکن است محبوبیت این کنسول‌ها باعث شود که نینتندو هم به فکر بازگرداندن برخی محصولات قدیمی خود به خط تولید تازه باشد. به تازگی این شرکت پتنی را ثبت کرده که کیس گیم‌بوی برای آیفون است.

این پتنت بهار همین امسال ثبت شده است. نقشه‌ها و طرح‌های این پتنت، کیس گیم‌بوی برای آیفون را نشان می‌دهد. این کیس تماما طراحی خود را از گیم‌بوی کلاسیک الهام گرفته است. تمامی دکمه‌ها همان شکل قدیمی دارند و این کیس گیم‌بوی برای آیفون، ما را مستقیما به سال 1989 خواهد برد.

این درخواست پتنت، حاوی اطلاعات خاصی است که نشان می‌دهد نینتندو در طراحی کیس گیم‌بوی برای آیفون هوش خاصی را به کار برده است. تمامی دکمه‌ها به نظر لمسی هستنند. یک بریدگی مربع شکل وجود دارد که صفحه‌نمایش گوشی را تبدیل به صفحه‌نمایش گیم‌بوی خواهد کرد. خود کیس یک سری بریدگی دیگر مانند بریدگی اسپیکر گوشی را دارد. در این صورت بدون نیاز به درآوردن کیس می‌توانید تلفن خود را پاسخ دهید.

به ذهن بسپارید، ثبت و ارائه یک پتنت به معنای ضمانت تولید نیست. بسیاری از پتنت‌ها هیچ‌گاه تبدیل به یک محصول واقعی نمی‌شوند. همچنین در صورت عرضه سوالات فراوانی به وجود خواهد آمد. چه بازی‌های عرضه می‌شوند و چه نسخه‌های از گوشی کیس گیم‌بوی برای آیفون را پشتیبانی خواهند کرد؟ اندازه آیفون‌ها در سال‌های اخیر متغیر شده و عرضه یک کیس مطمئنا جوابگو همه نخواهد بود.

کیس گیم‌بوی برای آیفون

نینتندو در چند سال اخیر برخی بازی‌ها مانند Animal Crossing و Fire Emblem Heroes را تبدیل به یک بازی موبایل کرده است. این حرکت نشان می‌دهد که نینتندو توانایی مدرن کردن بازی‌ها را دارد.

با این حال نباید فعالیت این شرکت در زمینه کنسول و زنده کردن نوستالژی را دست کم گرفت. کمپانی قصد دارد که کنسول Nintendo 64 Classic را در آینده نزدیک عرضه کند. همچنین کنسول به شدت محبوب Switch هم یک سری بازی مشخص دارد که همگی بازی‌ها قدیمی NES هستند و ضاهری نسبتا مدرن پیدا کرده‌اند.

عرضه این کیس البته یک انحصار دیگر را در بازار به وجود خواهد آورد. مدتی است که شرکت‌های دیگر کیس گیم‌بوی برای آیفون را عرضه می‌کردند. این کیس‌ها عموما باتری و صفحه مشخص خود را داشتند. گرچه این کیس‌ها بازی‌های اصلی گیم‌بوی را اجرا نمی‌کردند. با این حال عرضه کیس از سوی نینتندو فروش این شرکت‌ها را نابود خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما نینتندو کیس گیم‌بوی برای آیفون را عرضه خواهد کرد؟ شکل و ظاهر این کیس برای شما جذاب است؟ نظرات خود را با ما در فارنت به اشتراک بگذارید.

 

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.