بازی فورتنایت در تنها ۲۰۰ روز ۳۰۰ میلیون دلار از iOS درآمد کسب کرده است

بازی فورتنایت به شدت بازی محبوبی است و روز به روز به محبوبیت این بازی اضافه می‌شود. این قضیه از درآمد اخیر بازی مشخص است: ۳۰۰ میلیون دلار در طول تنها ۲۰۰ روز.

0

درآمد بازی فورتنایت درآمدی بسیار زیاد است. نسخه موبایل این بازی، مخصوصا نسخه iOS توانسته موفقیت زیادی را کسب کند. به گفته شرکت بازاریابی Sensor Tower، درآمد بازی فورتنایت در نسخه iOS حدود ۳۰۰ میلیون دلار پس از ۲۰۰ روز عرضه بوده است.

این اعداد درآمد بازی فورتنایت تعجب برانگیز نیستند. مدل تجاری این بازی بسیار جذاب و هوشمندانه است. خود بازی یک بازی کاملا رایگان است. بازی بر روی هر سیستمی موجود است و درآمد اصلی بازی بر اساس خریدهای داخل بازی است. بازی فورتنایت همچنین یک مدل به نام PvE دارد که Save the World نام دارد.

بازی کردن این مدل مجانی است، اما درآمد بازی فورتنایت عموما از طریق خریدهای داخل بازی است. این خریدها شاید یک اسلحه تازه باشد و شاید یک سری خرید برای تغییر در چهره کاراکتر شما باشند. بازیکنان می‌توانند بر روی هر پلتفرمی خرید کند. با استفاده از ارز V-Bucks، می‌توان میزان دارایی را بر روی هر اکانت و هر پلتفرمی هماهنگ کرد.

درآمد بازی فورتنایت

گزارش شرکت Sensor Tower نشان می‌دهد که فارتنایت توانسته در طول مدت ۲۰۰ روز درآمدی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار را داشته باشد. بگذارید یک مثال بزنیم تا میزان درآمد بازی فورتنایت را کاملا درک کنید. یکی از رقبای بازی به نام Clash Royale توانسته در 200 روز ابتدایی خود، 228 میلیون دلار را کسب کند.

بازیکنان سراسر جهان، به صورت میانگین روزانه ۱.۵ میلیون دلار بر روی پلتفرم iOS هزینه کرده‌اند. این رقم از زمان عرضه فصل ۶ به ۲.۵ میلیون دلار می‌رسد. شما نیز تجربه خرید در فورتنایت را دارید؟ تجربه خود را با فارنت به اشتراک بگذارید.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.