تصاویر تبلت پیکسل اسلیت گوگل پیش از رونمایی رسمی لو رفت

تصاویر تازه‌ای از تبلت جدید پیکسل منتشر شده و انگار گوگل اهمیتی به امنیت این تصاویر نمی‌دهد. این تبلت احتمالاً با سیستم‌عامل کروم عرضه خواهد شد.

0

سه‌شنبه شب گوگل برنامه‌ای برای معرفی محصولاتی تازه دارد. تا به اینجا که مشخصات پیکسل 3 و پیکسل 3XL درز پیدا کرده است. گوگل نیز سر دارد سر و صدای زیادی را پی این محصولات ایجاد کند. اما به تازگی تصاویر تبلت پیکسل اسلیت نیز درز پیدا کرده است.

سه‌شنبه ۱۷ مهر، تاریخ نشست خبری گوگل است. ابتدا به نظر می‌رسد پیکسل اولترا نیز در این نشست معرفی شود، اما حالا این محصول دور از دسترس است. به جای این تبلت، تبلت پیکسل اسلیت قرار است معرفی شود. تصاویر تبلت پیکسل اسلیت درز پیدا کرده و این تبلت قرار است با آی‌پد پرو و سرفس پرو 6 به رقابت بپردازد.

از نظر فنی، نسبت به مشخصات و تصایر تبلت پیکسل اسلیت، به نظر نمی‌رسد این محصول ادامه لپ‌تاپ پیکسل‌بوک باشد. تمرکز اصلی این محصول بر روی قابل حمل بودن و همچنین وجو یک کیبورد جداشونده است.

تصاویر تبلت پیکسل اسلیت بیانگر زیبایی است محصول هستند. همه چیز زیبا است اما یک محصولی کاملا تازه نیست. قرار است این محصول هم نسبت تصویری 3:2 داشته همانند پیکسل‌بوک داشته باشد. حاشیه‌های صفحه ضخیم است و اطلاعات خاصی در مورد اندازه و رزولوشن تبلت به بیرون درز نکرده است.

البته حقیقتا، گوگل نتوانسته از تصاویر تبلت پیکسل اسلیت محافظت کند، اما مشخصات این محصول محافظت شده است. حجم باتری و همچنین دوربین جلو و عقب جزو این مشخصات هستند. البته این تصاویر حضور یک اسپیکر استریو در جلو محصول را نشان می‌دهند. پورت USB-C مشاهده می‌شود و سنسور اثرانگشت هم وجود دارد.

هنوز از تصاویر تبلت پیکسل اسلیت مشخص نیست که گوگل جک هدفون را از بین برده یا هنوز وجود دارد. ولی در مورد کیبورد می‌توان گفت که در کاور کیبورد این محصول، دکمه دستیار گوگل مشاهده می‌شود. تبلت، کیبورد و یک قلم استایلوس که شبیه به قلم پیکسل‌بوک است، همگی در رنگ آبی تیره هستند.

تصاویر تبلت پیکسل اسلیت

احتمال دارد که گوگل معادلات رقابت را تغییر دهد و این تبلت را با ویندوز 10 و کروم او اس عرضه کند. شاید یک پردازنده Core i7 همراه با 16 گیگابایت رم در این محصول باشد. اما اجازه دهید تا روز معرفی صبر کنیم. روز سه‌شنبه با فارنت همراه باشید تا اطلاعات جدید را کسب کنید.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.