جذاب‌ترین شهرهای دنیا که باید در پاییز ببینید

پاییز باعث شده چهره رنگارنی از شهر‌ها ببینید و در شهر‌های توریستی و گرم‌سیری هنوز تفریحات و خوشگذرانی‌های ساحلی در جریان است؛ اگر هنوز به اندازه نیاز در تابستان خوش نگذراندید و یا فرصت نداشتید می‌توانید برای تجربه پاییز دل‌انگیز به استانبول بروید و یا برای آفتاب گرفتن به تایلند و دبی سفر کنید.

0

با تور دبی در ساحل زیبای جمیرا آفتاب بگیرید

تور دبی این روز‌ها پر‌طرفدارتر شده از گرمای هوا کاسته شده ودمای هوا بسیار مناسب برای تفریح‌های آبی است. این شهر امیر نشین در خاورمیانه با پیشرفت‌هایی گردشگری و داشتن امکانات زیاد برای گردشگران یک مقصد توریستی لوکس و کامل برای گردشگران است.

تورهای دبی با پرواز‌های ایران ایر و ماهان توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌شوند و معمولا به مدت سه شب هستند البته این روز‌ها تورهای نمایشگاهی GITX هم برای گردشگرانی که علاقه‌مند به همایش‌های فناوری و اطلاعات هستند برنامه‌ریزی شده است. در این تور‌ها تمام گردشگران با ترنسفر‌های فرودگاهی رایگان آژانس به هتل محل اقامت خود می‌رسند.
سفر به دبی نیاز به ویزا دارد و با همان هزینه اعلام شده در وب‌سایت آژانس کارشناسان سفر اقدام به اخذ ویزا می‌کنند البته در برنامه ریزی سفر نیاز است که چند روز کاری پروسه اخذ ویزا را در نظر داشته باشید.
استاندارد‌های هتل‌داری در دبی بسیار خوب است؛ شما می توانید هر یک از هتل های سه تا پنج ستاره پیشنهادی آژانس را رزرو کنید و با خیال آسوده سفر کنید تمامی هتل‌ها برای گردشگران آژانس صبحانه‌های عربی مفصل سرو می‌کنند.

در سفر به دبی مهمان تمام طعم‌های لذیذ هستید؛ این شهر پر از همبرگر‌های خوش‌مزه آمریکایی است که در رستوران‌های مختلف ون‌های خیابانی فروش غذا آماده می‌شوند. همه جور رستوران در دبی به راحتی پیدا می‌شوند از انواع رستوان‌های عربی گرفته تا چینی و اروپایی البته در کل در دیره و رقه رستوران‌های ارزان‌تری نسبت به سمت شیخ زاید می توانید پیدا کنید.
در مراکز خرید دیره سیتی سنتر، دبی مال و امارات مال بچرخید و خرید‌های مورد نیازتان را انجام دهید البته اگر وقت انتخاب یکی از آنها را داشتید قطعا امارات مال را انتخاب کنید؛ به دیدن اکواریوم بزرگ و شگفت انگیز این مجموعه بروید که بیش از ۳۰ هزار نوع گونه آبزی را در خود نگهداری می‌کند که بسیار زیبا و شگفت انگیز است.
درنگ نکنید و برای تنوع در روز‌های زندگی و تجربه سفر با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

با تور تایلند قایق‌سواری و غواصی در پوکت را تجربه کنید

تور تایلند قطعا یک سفر رویایی و رمانتیک است که البته این یک اصل است که هر چقدر تعداد همسفران بیشتر باشد هم بیشتر خوش می‌گذرد. کشور‌های جنوب شرقی آسیا و جزیره‌های بکر و زیباییش باعث شده بسیاری از مردم سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلاتی خوش راهی این کشور شوند.
آژانس مقتدر سیر تابان برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای مقاصد جذاب این کشور برنامه‌ریزی کرده است. چند انتخاب پیش روی شماست می توانید تور‌های تک مقصدی تایلند را انتخاب کنید و یا اینکه ابتدای سفر چند روزی در بانکوک اقامت کنید و دیدنی‌های زیبای این شهر را ببینید و سپس به یکی از شهرهای ساحی و یا جزیره‌های زیبای پوکت، پاتایا یا ساموئی سفر کنید.
در تمام تور‌ها شما دارای ترنسفر فرودگاهی و بین شهری هستید و به همراه یک راهنمای فارسی زبان به دیدن معابد زیبای بانکوک و مرکز خرید می‌روید.
تایلند کشور ارزانی است و برای خدماتی که دریافت می‌کنید هزینه‌ منطقی پرداخت می‌شود. از بانکوک گرفته تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا هر کجا را که برای سفر انتخاب کنید امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد. در بانکوک می توانید هتل سه یا چهار ستاره انتخاب کنید اما در شهر‌های ساحلی حتما هتل های نزدیک دریا و پنج یا نهایت چهار ستاره انتخاب کنید تا نهایت استفاده را از خدمات هتل‌ها ببرید. هتل‌ها برای مسافران آژانس صبحانه سرو می کنند و شما روزتان را پر‌انرژی با طعم لذیذ صبحانه و میوه‌ها و نوشیدنی‌های تایلندی شروع می‌کنید.
هواپیمایی ماهان مستقیم به مقصد تایلند پرواز دارد. در تمامی مقاصد از فرودگاه همراه ترانسفر‌های رایگان آژانس به هتل می‌روید و پس از استراحتی کوتاه وارد شهر تازه با جذابیت‌های رنگارنگ می‌شوید.
پاییز امسال را با هوای گرم و دلچسب در سواحل دریای آندمان سپری کنید و برای هماهنگی‌های سفر با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

با تور استانبول در هوای پاییزی گلخانه ‌پارک قدم بزنید

سفر به استانبول هم ارزان است و هم راحت؛ پرواز‌های متعددی مثل ایران ایر، ماهان، قشم ایر در طول هفته به مقصد آتاتورک پرواز می‌کنند و هر زمان تصمیم به سفر بگیرید با یکی از تور‌های سه شب تا یک هفته‌ای در آژانس مقتدر سیر می‌توانید به استانبول برسید.
بهتر است در تقسیم یا سلطان احمد هتل بگیرید چون دسترسی راحتی به مترو و تراموا دارد هتل های زیادی در این دو منطقه توریستی وجود دارد از سه ستاره‌های کوچک و زیبا گرفته تا هتل‌های پنج ستاره لوکس را می‌توانید برای اقامت همراه همسفرتان رزرو کنید. هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر بسیار مناسب هستند و سال‌ها با پذیرش گردشگران امتحان پس داده‌اند در تمامی این هتل‌ها برای مهمانان صبحانه‌های لذیذ و متنوع ترکی سرو می‌شود.
با کشتی‌های تور بسفور به دریانوردی بروید و از دیدنی‌های ساحلی این شهر لذت ببرید حتی می‌توانید با همین کشتی‌های کنار بوسفور به جزیره پرنس و یا بیوک آدا برسید و در سواحل ماسه‌ای ترکیه قدم بزنید و دوچرخه سواری کنید. هزینه هر ساعت دوچرخه سواری حدود ۵ لیر است.

از تنگه بوسفر به سمت مسجد ایاصوفیه قدم بزنید در این مسیر پر از شیرینی فروشی ترکی است که باقلواهای خوش مزه ترکی را می‌فروشند حتما با یک چای خوش‌مزه ترکی نوش جان کنید. در امتداد این مسیر مغازه‌های سنتی فروشی زیادی می‌بینید که همگی مگنت‌های بامزه و یادگاری استانبل را می‌فروشند می‌توانید چند تایی برای سوغات بخرید. بعد ازحدود ۱۰ دقیقه قدمزدن به گلخانه پارک می‌رسید که روزگاری بخشی از مجموعه ایاصوفیه بوده و پس از امتداد و گذشتن از این پارک قدیمی به مسجد می‌رسید که امروزه تبدیل به موزه شده اگر زمان کافی داشتید حتما از ان بازدید کنید به کاخ توپکاپی بروید و از پنجره‌های آن استانبول را تماشا کنید این همان منظره‌ای است که روزگاری سلاطین عثمانی تماشا می‌کردند.
با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید؛ تور استانبول انتخاب همیشه مناسبی برای سفر چند روزه است از این شهر لذت می‌برید.

 

این مطلب صرفاً یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن نمی‌پذیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.