شرکت RHA ایرفون‌های بی‌سیم TrueConnect خود را معرفی کرد

این روزها داشتن یک ایرفون مناسب برای تعدادی زیادی از افراد به یک لازمه زندگی تبدیل شده است. شرکت RHA هم با علم به این قضیه یکی از مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین ایرفون‌های بی‌سیم را به بازار معرفی کرده است. با فارنت همراه شوید…

0

شرکت RHA، متخصص اسکاتلندی ساخت ایرفون، به تازگی اولین مدل از ایرفون‌های بی‌سیم خود را تحت عنوان ایرفون TrueConnect به همگان معرفی کرده است و به شما اطمینان می‌دهیم که موارد زیادی در مورد این ایرفون را دوست خواهید داشت. اول از همه لازم است بدانید که این ایرفون همانطور که انتظار می‌رفت با USB-C شارژ می‌شود و قادر است تا 5 ساعت بدون توقف برای شما موسیقی پخش کند که البته با احتساب تعداد شارژهای ذخیره داخل کیس آن، این عدد به حدود 25 ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. مورد بعدی طراحی TrueConnect بوده که شباهت‌های زیادی با ایرپادهای اپل دارد. به گفته RHA، استفاده از بلوتوث نسخه 5 در این ایرفون یک امر ضروری بوده است تا بیشترین میزان تداوم باتری را در آن شاهد باشیم. قیمت ایرفون TrueConnect قیمت معقول 169.95 دلاری خواهد بود.

اگر نیاز بود تا یک لیست از تمامی مشخصه‌های مورد نیاز برای یک ایرفون را جمع‌آوری و لیست کنیم، مطمئنا ایرفون TrueConnect شرکت RHA تمامی این مشخصه‌ها را در بر می‌داشت. در کنار داشتن بیش از 24 ساعت شارژدهی باتری، کیس این ایرفون از قابلیت شارژ سریع بهره می‌گیرد که به واسطه آن ظرف 15 دقیقه میزان باتری ایرفون به 50 درصد می‌رسد. این ایرفون دارای استاندارد IPX5 بوده که آن را در برابر عرق و ریختن مایعات محافظت می‌کند و دارای آیزولیشن خوبی برای حذف نویز اطراف است تا قابلیتی برتر از ایرپادهای اپل برای TrueConnect تعریف شود. میکروفون در حایی نزدیک‌تر به دهان فرد تعبیه شده و به همین دلیل شرکت RHA قول یک تماس با کیفیت را به مشتریان داده است. این ایرفون قابلیت سازگاری با دستیارهای صوتی مختلف را دارد، قابلیتی که این روزها به یک ویژگی لازم در بین هدفون‌های بی‌سیم تبدیل شده است.

همیشه این احتمال را باید در نظر گرفت که دستگاه‌های مختلف می‌توانند روی کاغذ عملکرد به ظاهر بهتری داشته باشند و باید جهت واقف آمدن به قدرت واقعی آن‌ها حتما مورد استفاده قرار گیرند اما می‌توان به سابقه درخشان RHA در زمینه ساخت ایرفون‌های باکیفیت خوشبین بود. هم‌اکنون می‌توانید ایرفون جدید RHA را پیش‌خرید کنید و منتظر رسیدن سفارش خود در تاریخ 26 مهرماه باشید. نظر شما در مورد ساخته جدید شرکت RHA چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.