نسل جدید نینتندو سوییچ سال آینده از راه می‌رسد

به گزارش وال استریت ژورنال نینتندو قصد دارد نسل آینده سوییچ را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ و در تابستان ماه به بازار عرضه کند.

0

به‌خاطر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر شدن گوشی‌های موبایل، بازی‌های موبایلی و قدرت پردازشی این گجت‌ها کنسول‌های دستی در چند سال اخیر موفقیت چندانی نداشتند. نینتندو 3DS و سونی PS Vita را می‌شد آخرین نسل کنسول‌های دستی دانست تا این‌که سال گذشته نینتندو با کنسول دستی سوییچ همه را شگفت‌زده کرد. نینتندو سوییچ با انعطاف‌پذیری بالا، بازی‌های باکیفیت و اکوسیستم قوی توانست فروش فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد.

حالا وال استریت ژورنال گزارش داده که نسل آینده نینتندو سوییچ سال آینده و در تابستان عرضه خواهد شد. وال‌استریت البته هنوز اطلاعاتی در مورد بهبودهای این نسل ندارد اما گفته می‌شود بهبود کیفیت صفحه‌نمایش دستگاه یکی از گزینه‌های اصلی خواهد بود.

اگر طرفدار کنسول‌های دستی باشید حتماً می‌دانید نینتندو کنسول‌های خود را در انواع مختلفی در طول سال‌های عرضه کرده است. به‌طول مثال پس از کنسول 3DS نسخه‌های 3DS XL و 2DS و 2DS XL عرضه شدند که طراحی، قدرت، اندازه و ویژگی‌های متفاوتی داشتند. با این‌حال قابلیت‌های اصلی پلتفرم هیچ‌گاه تغییر نکرد.

نینتندو سوییچ کنسول قدرتمندی است اما بی‌شک جای ارتقا برای آن وجود دارد. اگر نینتندو بخواهد وضوح تصویر صفحه‌نمایش را افزایش دهد باید پردازنده قوی‌تری نیز درون آن قرار دهد. نینتندو انتظار دارد تا بهار پیش رو ۲۰ میلیون دستگاه سوییچ بفروشد تا یک رکورد عالی از خود برجا بگذارد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.