وان‌پلاس 6T بدون مقاومت دربرابر آب یا شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

در ادامه درز شایعات پیرامون ویژگی‌های گوشی جدید وان‌پلاس، امروز نیز برخی منابع گزارش داده‌اند که وان‌پلاس 6T فاقد قابلیت مقاومت در برابر آب خواهد بود.

0

بر اطلاعات از پیش درز کرده میدانیم که گوشی وان‌پلاس 6T هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد، با این حال به لطف برخی منابع خبری و اطلاعات منتشر شده از سوی Pete Lau، مدیرعامل این شرکت چینی تقریباً از هم اکنون با مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های وان‌پلاس 6T آشنا هستیم.

هفته گذشته بود که Pete Lau، حذف جک 3.5 میلی‌متری در این محصول را تائید کرد و اکنون برخی منابع خبری به نقل از وی مدعی هستند که وان‌پلاس 6T همچنان فاقد قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب است. اگر این خبر صحت داشته باشد و در حالی که اغلب گوشی‌های پرچم‌دار با گواهی عایقی قابل قبولی راهی بازار می‌شوند، بدون شک عدم برخورداری آن توسط وان‌پلاس یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

در سوی دیگر مدیر عامل شرکت چینی معتقد است که پشتیبانی از شارژر بی‎سیم موجب افزایش ضخامت بدنه و بالا رفتن دمای دستگاه می‌شود، از این رو شرکت متبوعش همچنان معتقد است که Dash Charging بهترین و سریع‌ترین وسیله شارژ گوشی هوشمند است. البته به گفته وی، وان‌پلاس به شک مصرانه‌ای به دنبال توسعه فناوری پشتیبانی از شارژر بسیم با حل دو موضوع مذکور است، با این حال حداقل در وان‌پلاس 6T شاهد پشتیبانی از آن نخواهیم بود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس که احتمالاً با افزایش قیمت 20 دلاری نسبت به نسل قبلی راهی بازار خواهد شد، می‌توان به بهره‌مندی از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر، نمایشگری با بریدگی بسیار کوچک و قدرت گرفتن از تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.