ال‌جی ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7 را با عقربه‌های فیزیکی رونمایی کرد

شرکت ال‌جی شب گذشته در کنار پرچم‌دار V40 ThinQ، از اولین ساعت هوشمند هیبریدی خود با نام Watch W7 نیز پرده برداشت که قرار است با برچسب قیمتی 450 دلاری راهی بازار شود.

0

سنت و پیشرفت در حال ادغام شدن و به وجود آوردن محصولاتی هستند که علاقه‌مندان به هر دو دسته را می‌تواند راضی نگاه دارد. شرکت ال‌جی نیز با توجه به همین دو مقول در ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7، توانسته فناوری مدرن را در کالبد یک ساعت هوشمند کلاسیک شیک با پشتیبانی از گواهی عایقی IP68 و قدرت گرفتن از پلترم Wear OS پیاده سازی کند.

اگر واژه ساعت هوشمند هیبریدی برایتان آشنا نیست، بایستی بگوییم که ساعت جدید ال‌جی هرچند از نمایشگری 1.2 اینچی لمسی با وضو تصویر 360 در 360 پیکسل بهره برده، با این حال در وسط این نمایشگر دو عقربه مکانیکی و پیچ چرخ‌دنده مجزا تعبیه شده است. به زبان ساده هرچقدر هم واچ فیس را تغییر دهید، بازهم همیشه وقت بر روی نمایشگر دو عقربه در حال حرکت وجود خواهند داشت.

ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7

البته ناگفته نماند پیاده سازی همین عقربه‌ها که در ساخت آن با شرکت Soprod نیز همکاری گردیده، موجب بزرگ‌تر شدن بدنه و قطر ساعت هم شده است؛ طوری که خرید آن برای افرادی که مچ دستشان کوچک است توصیه نمی‌شود. در سوی دیگر این عقربه‌های مکانیکی می‌توانند در نقش یک ارتفاع سنج، فشار سنج، کرونومتر، تایمر و حتی قطب نما هم ایفای نقش کنند.

علی‌رغم عمر شارژ 2 روزه باتری در حالت عادی، ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7 همچنان از تراشه نسبتاً قدیمی اسنپ‌دراگون 210 در کنار 768 مگابیت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است. البته در نظر داشته باشید که در حالت آنالوگ (صرفاً استفاده از عقربه‌ها)، عمر شارژ باتری به 100 روز قابل افزایش است. در سوی دیگر حتی در زمان اتمام شارژ باتری در حالت عادی، دستگاه به طور خودکار به حالت آنالوگ سوئیچ کرده و 2 الی 3 روز همچنان شما را همراهی خواهد کرد.

ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7

نکته مأیوس کننده آنکه در ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7 نه تنها خبری از سنسور ضربان قلب، چی‎پی‎‏اس داخلی و پشتیبانی از LTE نیست، بلکه به دلیل فقدان تراشه NFC، حتی نمی‌توان از آن برای پرداخت‌های موبایلی مبتنی بر Google Pay نیز استفاده کرد. با این تفاسیر قیمت ساعت با توجه به طراحی شیک و برخی قابلیت‌های ابتدایی یک گجت هوشمند تعیین شده است.

منبع gsmarena theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.