مایکروسافت اپلیکیشن Your Phone را برای اجرای برنامه‌های اندرویدی روی ویندوز معرفی کرد

در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ مایکروسافت، اپلیکیشن جدیدی با نام Your Phone وجود دارد که می‌تواند محتوای صفحه گوشی اندرویدی‌تان را روی ویندوز نمایش دهد.

2

از آن‌جا که مایکروسافت مدت‌هاست شکست ویندوزفون را پذیرفته، سعی کرده تا امکانات بیشتری را برای اتصال بی‌سیم یا با‌سیم گوشی‌های اندرویدی به ویندوز ۱۰ فراهم کند. اپلیکیشن جدید Your Phone حالا با قابلیت app mirroring می‌تواند محتوای هر اپلیکیشن اندرویدی را روی ویندوز نمایش دهد و به این ترتیب بتوانید با آن‌ها از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود تعامل کنید.

با این‌که این قابلیت ارتباطی به نصب اپلیکیشن‌های اندروید روی ویندوز ندارد اما اگر یک دستگاه اندرویدی داشته باشید برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. اپلیکیشن Your Phone قرار است در آپدیت مهرماه ویندوز ۱۰ وجود داشته باشد. با این‌حال در ابتدا این ویژگی به اپلیکیشن پیامک و گالری اندروید و همچنین انتقال صفحات وب برای آیفون محدود است اما در آینده از تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مازیار می‌گوید

    عزیزم بلد نیستی با گوشی ویندوزی کار کنی نگو که آشغاله، راننده باشی چه ژیان دستت باشه چه بنز میتونی رانندگی کنی
    برای ویندوز ی ها احترام قائل شو

  2. Pangool می‌گوید

    به نظرم حرکت خوبیه. بیشتر اپلیکیشن های ویندوزی آشغالن. اصلا روی بهبودشون کار نشده. مثل اینستاگرام. حتی فروشگاه ویندوز از داخل ویندوز به زور باز میشه