مایکروسافت هدفون سرفیس را با نویزکنسلینگ فعال و قیمت ۳۵۰ دلار رونمایی کرد

این‌روزها هدفون‌های نویزکنسلینگ طرفداران زیادی دارند و حتی مایکروسافت نیز هدفون سرفیس را با همین قابلیت و قیمت ۳۵۰ دلار معرفی کرده است.

0

در دنیای هدفون‌های نویزکنسلینگ مدل‌های QC35 شرکت Bose و خصوصاً WH-1000XM3 سونی در اوج محبوبیت هستند. به همین دلیل شرکت‌های دیگر نیز قصد دارند کمی از مشتریان این دو برند را بقاپند! هدفون سرفیس مایکروسافت شب گذشته با قابلیت نویزکنسلینگ و دستیار کورتانا معرفی شد.

قیمت هدفون سرفیس مایکروسافت درست مانند رقبا ۳۵۰ دلار تعیین شده است و با طراحی ایرپدهای Over-ear یا همان اطراف گوش راحتی خوبی هم خواهد داشت. نکته جذاب طراحی این هدفون پیچ چرخش در هر دو ایرکاپ یکی برای تنظیم حجم صدا و دیگری برای تنظیم میزان نویزکنسلینگ است.

هدفون سرفیس همچنین با فرمان Hey Cortana دستیار صوتی مایکروسافت را احضار می‌کند و با درگاه USB-C شارژ خواهد شد. درست مانند WH-1000XM3 سونی ایرکاپ این هدفون نیز به جسچرهای لمسی برای توقف یا رد کردن آهنگ حساس است.

هدفون سرفیس مایکروسافت همچنین می‌تواند از طریق درگاه ۳.۵ میلی‌متری به‌شکل با‌سیم نیز به دستگاه شما متصل شود. دوام شارژ این هدفون ۱۵ ساعت اعلام شده و می‌توانید آن را در مدت ۲ ساعت کاملاً شارژ کنید. به گفته مایکروسافت این شرکت در سه سال اخیر روی این هدفون کار کرده و حالا اطمینان دارد که می‌تواند در رقابت با محصولات بوز و سونی پیروز باشد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.