سرفیس استودیو 2 معرفی شد؛ سریع‌ترین سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت در مراسم شب گذشته خود کامپیوتر رومیزی آل‌این‌وان سرفیس استودیو 2 را معرفی کرد. به گفته مایکروسافت این محصول سریع‌ترین سرفیس عرضه شده توسط مایکروسافت است.

0

سال گذشته مایکروسافت با معرفی سرفیس استودیو پاسخ خوبی به iMac اپل داد. سرفیس استودیو دارای صفحه‌نمایش لمسی قابل چرخش و سازگار با قلم سرفیس است و به این ترتیب برای طراحان گزینه بهتری نسبت به مک اپل محسوب می‌شود. حالا سرفیس استودیو 2 نیز از راه رسیده است.

سرفیس استودیو 2 از همان صفحه‌نمایش ۲۸ اینچی استفاده می‌کند اما حالا ۲۲ درصد کنتراست بالاتری دارد و ۳۸ درصد نیز روشن‌تر است. این صفحه‌نمایش دارای ۱۳.۵ میلیون پیکسل بوده و ۴۰۹۶ سطح فشار قلم سرفیس را شناسایی می‌کند. حالا سرانجام قابلیت تشخیص زاویه قلم نیز به سرفیس استودیو 2 اضافه شده است.

سرفیس استودیو جدید به لطف تراشه گرافیکی پاسکال انویدیا ۵۰ درصد توان  گرافیکی بالاتری داشته تا برای ویرایش ویدئو و حتی انجام برخی بازی‌ها ایده‌آل باشد؛ علاوه بر این می‌توانید کنترلر ایکس‌باکس را نیز به‌شکل بی‌سیم به آن متصل کنید. درون سرفیس استودیو 2 تا ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD‌ قرار دارد اما پردازنده Core i7 آن کماکان نسل هفتمی است.

سرفیس استودیو 2

زمان عرضه سرفیس استودیو 2 روز ۲۴ آبان‌ماه اعلام شده است. قیمت نسخه پایه با تراشه Core i7 نسل کیبی‌لیک، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم ۳۴۹۹ دلار اعلام شده و قیمت نسخه گران‌تر با ۲ ترابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت رم هم ۴۷۹۹ دلار خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.