مایکروسافت سرفیس پرو 6 را با پردازنده چهارهسته‌ای و رنگ جدید مشکی معرفی کرد

سرانجام مایکروسافت نسل جدید تبلت هیبریدی محبوب سرفیس پرو را معرفی کرد. سرفیس پرو 6 با رنگ جدید مشکی مات و پردازنده چهارهسته‌ای اما کماکان بدون درگاه USB-C به بازار عرضه خواهد شد.

0

برخلاف چیزی که اپل تصور می‌کرد تبلت‌های هیبریدی تبدیل شدنی مثل سرفیس پرو مایکروسافت با استقبال خوبی مواجه شدند. مایکروسافت حالا سرفیس پرو 6 را به عنوان نسل جدید این محصول معرفی کرده است. سرفیس پرو 6 حالا با رنگ جدید مشکی مات نیز عرضه خواهد شد و بهبودهای خوبی هم نسبت به نسل پیش دارد.

سرفیس پرو 6

مایکروسافت سرفیس پرو جدید را به پردازنده‌های نسل هشتمی و جدید اینتل با چهار هسته کم‌مصرف مجهز کرده و می‌توانید این تبلت را با یک ترابایت حافظه SSD و تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیز سفارش دهید. تبلت جدید در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز یا خاکستری عرضه خواهد شد اما کماکان در آن خبری از USB-C نیست. در عوض مایکروسافت به درگاه سرفیس و همچنین درگاه USB 3.0 Type-A وفادار مانده است.

صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی سرفیس پرو 6 کماکان دارای اندازه ۱۲.۳ اینچ با نسبت تصویر ۳:۲ و وضوح ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل است و علاوه بر تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل بر اینچ بهترین نسبت کنتراست تصویر را به گفته مایکروسافت دارد. سرفیس پرو 6 به دوربین ۸ مگاپیکسلی HD در پشت و ۵ مگاپیکسلی 1080p در جلو مجهز شده که هم برای ویندوز هلو و هم تماس‌های تصویری کاربرد دارد.

به گفته مایکروسافت این تبلت ۷۷۰ گرمی دوام شارژ ۱۳.۵ ساعته داشته و به این ترتیب تمام روز برایتان دوام خواهد آورد.

زمان عرضه و قیمت سرفیس پرو 6

مایکروسافت سرفیس پرو جدید را از ۲۴ مهرماه با قیمت پایه ۸۹۹ دلار برای نسخه Core i5 به بازار عرضه خواهد کرد. قوی‌ترین مدل سرفیس پرو 6 اما با پردازنده Core i7، ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم حدود ۱۸۹۹ دلار برایتان هزینه خواهد داشت.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.