تصاویر رسمی وان‌پلاس 6T بار دیگر از تمام زوایا فاش شد

مدت زمان زیادی است که منتظر داشتن نگاهی به شکل و شمایل رسمی گوشی وان‌پلاس 6T هستیم. بالاخره روز موعود فرا رسیده است. با فارنت همراه باشید…

0

شرکت وان‌پلاس طی دو هفته آینده گوشی وان‌پلاس 6T را معرفی خواهد کرد اما به لطف فردی به اسم رولاند کوانت، اکنون می‌توانیم نگاهی کلی از تمامی زوایا به این گوشی زیبا داشته باشیم. گوشی وان پلاس 6T با یک صفحه‌نمایش 6.41 اینچی و یک بریدگی به شکل قطره در بالای آن به عنوان جایگاه دوربین سلفی عرضه می‌شود در حالی که بخش پشتی آن میزبان یک ترکیب دوربین دوگانه است و به لطف قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه OLED، خبری از یک حسگر در قسمت پشتی نیست.

اگر به نظرتان با یک گوشی آشنا در طراحی سر و کار دارید، باید بگوییم که حق با شما است. این گوشی موارد مشترک بسیاری با اوپو R17 دارد اما این قضیه چندان غافل‌گیرکننده نیست وقتی بدانیم که منبع تحقیقات و توسعه دو شرکت اوپو و وان‌پلاس در برخی موارد یکسان بوده است.

طراحی گوشی وان‌پلاس 6T با وجود شایعات و لو رفتن‌های متعدد دیگر نمی‌تواند یک سورپرایز برای طرفدارانش باشد. در تصاویر مشخص است که حداقل دو رنگ برای این مدل موجود خواهد بود؛ مشکی آینه‌ای با جنس بخش پشتی شیشه و مشکی میانه شب با جنس پشتی فلزی. بسیاری از طرفداران به دیدن شارژ بی‌سیم امیدوار هستند اما نسخه فلزی گوشی نوید این را می‌دهد که چنین چیزی به هیچ‌وجه در کار نیست.

تصاویر و رندرهای رسمی بار دیگر تایید می‌کنند که جک 3.5 میلی‌متری در این گوشی حذف شده است. جزئیاتی در مورد اینکه یک تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری در جعبه گوشی قرار داشته باشد یا خیر وجود ندارد اما حداقل می‌دانیم که برای خرید یکی از این تبدیل‌ها به 8.95 یورو نیاز خواهید داشت. نظر شما در مورد طراحی گوشی وان‌پلاس 6T چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.