هدست NS Glasses می‌تواند واقعیت مجازی را برای نینتندو سوییچ شبیه‌سازی کند

هرچند نینتندو سوییچ برای کار در فضای واقعت مجازی طراحی نشده، با این حال یک شرکت کانادایی از هدستی تحت عنوان NS Glasses پرده برداشته که می‌تواند بازی‌های این کنسول را در فضایی شبیه به 3 بعدی اجرا کند.

0

واقعیت مجازی هنوز در ابتدای راه قرار دارد و بسیاری معتقد هستند که آینده بازی‌های کامپیوتری در این فضا پیگیری می‌شود، از این رو شرکت‌ها و غول‌های تکنولوژی هر یک مشغول توسعه گوشه‌ای از این فناوری هستند. به عنوان مثال یک شرکت ناشناسی کانادایی به تازگی از هدست NS Glasses پرده برداشته که اجرای بازی‌های نینتندو سوییچ در حالت شبیه سازی شده واقعیت مجازی را امکان‌پذیر می‌کند.

هدست‌های واقعیت مجازی مستقل نه تنها بسیار گران هستند، بلکه هنوز کیفیت‌های لازم را ارائه نمی‌دهند و بازی کردن با آن‌ها، بدون در اختیار داشتن یک فضای باز و بزرگ، ممکن نیست. همین امر مانع حضور جدی بسیاری از تولید کنندگان بازی‌های کامپیوتری در این حوزه می‌شود.

نینتندو نیز با توجه به همین موضوع پشتیبانی از واقعیت مجازی را تاکنون به هیچ یک از کنسول‌های خود اضافه نکرده است؛ با این حال اگر واقعاً مشتاق تجربه انجام بازی با نینتندو سوییچ در این محیط هستید، بدون شک هدست NS Glasses بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد نینتندو سوییچ به هیچ عنوان برای کار با هدست‌های واقعیت مجازی بهینه نشده است، از این رو NS Glasses از طریق خروجی Nintendo Life و به کار گیری از جلوه‌های ویژه توسط نمایشگرهایی با رزولوشن 720 پیکسل، محیطی شبیه سازی شده سه بعدی را برای کاربر تداعی می‌کند. به نظر می‌رسد ارگونومی در طراحی این هدست در اولویت قرار گرفته و تصاویر منتشر شده از آن هم این موضوع را تائید می‌کند؛ دلیلش هم جلوگیری از خستگی کاربر در هنگام کار طولانی مدت با هدست است.

هدست NS Glasses به زودی با برچسب قیمتی 50 دلاری راهی بازار خواهد شد، اما از هم اکنون می‌توانید با نصف مبلغ مذکور هدست را پیش‌خرید کنید.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.