جزئیات هر ۵ دوربین ال‌جی V40 ThinQ مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت ال‌جی به صورت دست‌وپا شکسته چندی پیش از گوشی پرچم‌دار V40 ThinQ با یک تیزر در کره رونمایی کرد. هرچند در آن زمان اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های 5 دوربین این محصول منتشر نشد، با این حال امروز شاهد انتشار چند پوستر تبلیغاتی هستیم که جزئیات بیشتری در این رابطه را فاش می‌کند.

0

اگر سال گذشته را سال تولید گوشی‌های کم حاشیه و بعضاً بدون حاشیه بدانیم، قطعاً امسال شاهد به کار گیری از دوربین‌های 3 و یا حتی 4 گانه خواهیم بود. ال‌جی نیز که در دو سال اخیر به موفقیت چندانی در بازار گوشی دست پیدا نکرده، در نظر دارد V40 ThinQ را با قابلیت منحصربه‌فرد تجهیز به 5 دوربین به بازار عرضه کند.

طبق اطلاعات قبلی میدانیم که گوشی V40 ThinQ رسماً در تاریخ 11 مهرماه رونمایی خواهد شد، با این حال از هم‌اکنون به لطف چند پوستر درز کرده با مشخصات دوربین آن آشنا هستیم. بر این اساس V40 ThinQ یک نقطه قوت میان تمام محصولات ال‌جی داشته و آن نیز بهره‌مندی از 3 دوربین با چینش افقی در قاب پشتی و دو دوربین سلفی است.

V40 ThinQ

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی افشاکننده توئیتری ایوان بلس، دوربین اصلی قاب پشتی وی 40 را سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.5 تشکیل می‌دهد که موظف به ثبت تصاویر در حالت عادی است.

V40 ThinQ

در سوی دیگر سنسور 13 مگاپیکسلی با بزرگی روزنه f/1.9 وظیفه ثبت تصاویر به صورت اولترا واید را بر عهده دارد. درنهایت سنسور 8 مگاپیکسلی برای سنجش عمق و زوم 3x هیبریدی به کار گرفته خواهد شد.

V40 ThinQ

اما در قاب جلویی V40 ThinQ نیز شاهد به کار گیری از دوربین 12+ 8 مگاپیکسلی خواهیم بود که سنسور دوم برای ثبت سلفی به صورت واید و ایجاد افکت بوکه استفاده شده است.

درنهایت میدانیم این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی بریده عرضه خواهد شد و نه‌تنها جک هدفون در آن حذف نشده بلکه مبدل صوتی و آمپلی‌فایر قدرتمند Quad DAC این شرکت نیز کماکان حضور دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.