ببینید: این تصاویر عجیب و غریب را تنها در گوگل استریت ویو می‌توانید ببینید!

ثبت لحظه‌های جذاب در دنیایی به پویایی کره زمین می‌تواند کار لذت‌بخشی باشد اما بعضی از این تصاویر در نوع خود یک مورد عجیب و غریب خلق می‌کنند. با فارنت همراه باشید…

0

سرویس گوگل استریت ویو کار خود را در سال 2007 با تحت پوشش قرار دادن پنج شهر آغاز کرد. طی ده سال گذشته از طریق اتومبیل‌های مجهز به دوربین، پهبادهای هوایی و دیگر روش‌های مختلف، تصاویر جذابی از سراسر دنیا به ثبت رسیده است.

برای مثال در بالا می‌توانید تصویر یک اسکی‌باز را در چمن‌های سرسبز مون بلان در نزدیکی مرز ایتالیا و فرانسه مشاهده کنید.

مردمان کبوتری

در اینجا با یک گروه از افراد دارای ماسک‌های به شکل کبوتر در توکیو روبه‌رو هستیم.

عروسی سلطنتی؟

این کالسکه که با دو اسب زیبا حمل می‌شود مسبب تمام ترافیک مسیر بوده است.

مترسک‌های ترسناک

حدود هزار مترسک با لباس‌های رنگارنگ در یک مزرعه گرد هم آمده‌اند. این مترسک‌ها به “مردم خاموش” معروف شده‌اند و اثر هنری یک هنرمند به اسم ریو کلا است.

مردان غواص

این دو مرد در شهر برگن کشور نروژ لباس غواضی به تن کرده‌اند دقیقا هنگامی که اتومبیل تصویربرداری گوگل استریت ویو از کنار آن‌ها عبور کرده است.

تیرانداز ماهر

در این صحنه که در شهر والینگ‌فورد ایالت کنتیکت گرفته شده است، با فردی مواجه می‌شویم که در حال تیراندازی به سمت یک قوطی در بالای سر فرد دیگری است.

پرتره یک هنرمند

این نقاش خوش‌ذوق در حال گرفتن عکس از منظره پیش‌روی خود به روش سنتی است و دوربین استریت ویو هم چنین صحنه‌ای را از دست نداده است.

همه‌جا حاضر

این مرد هندی را در حالت نگاه 360 درجه می‌توانید در شش جای مختلف مشاهده کنید.

سگ آب زیر کاه

این سگ در شهر هیوستون در حال خوردن شیرینی‌های دورریخته شده است.

تمساح

سگ‌ها تنها حیواناتی نیستند که اتومبیل گوگل استریت ویو از آن‌ها تصویربرداری کرده است. این تمساح در کنار تعدادی قایق در شهر اورگلیدز ایالت فلوریدا جا خوش کرده است.

یک خرس ماهی‌گیر

پهبادی توانسته است یک عکس زیبا از خرسی در حال تغذیه از ماهی‌های دریاچه کوریله کشور روسیه تهیه کند.

رادولف پیدا شد

شاید سانتا یکی از گوزن‌های خود را گم کرده است. این گوزن از یکی از جاده‌های قسمت شمالی نروژ در حال عبور است و اتومبیل گوگل استریت ویو درست سر بزنگاه وارد عمل شده است.

طوطی کاکل سفید و صاحبش

این مرد پورتلندی در حال سپری کردن یک تابستان آرام است و طوطی کاکل سفید خود را روی یکی از دستانش حمل می‌کند.

خرس غیرواقعی

این تصویر در بیرون یک خانه در آلاسکا گرفته شده است.

اجرای هنری در پیتسبرگ

طراحی هنرمند بن کینزلی در قالب چندین شکل مختلف در خیابان سامپسونیا، در یکی از محله‌های تاریخی پیتسبرگ، در سال 2008 با عبور خودرو گوگل استریت ویو همزمان شده است. یکی از این اشکال یک راهپیمایی همراه با گروه موسیقی رژه، یک تیم حفاظتی با لباس‌های رنگی و… است.

بالا رو ببین!

سقوط تعدادی کاغذ رنگی.

و سرانجام…

کینزلی یک طراحی تدارک دیده که در آن دانشمندی دیوانه در حال تبدیل دو مرد به پرنده‌های عاشق با چشمان قلبی است.

با دقت بیشتر نگاه کنید

افرادی که در تصویر یکی از ایستگاه‌های اتوبوس ناگورو ژاپن می‌بینید انسان واقعی نیستند. آن‌ها تنها چند تن از صدها عروسکی هستند که به وسیله سوکیمی آیانو طراحی شده‌اند تا نقش همسایه‌های سابق وی را ایفا کنند. افرادی که از این شهر رفته‌اند یا به دیار باقی شتافته‌اند.

AT AT پیاده

یکی از خانه‌ها موجود در شهر رالی ایالت کارولینای شمالی یک AT AT پیاده روی چمن‌ها خود دارد که یا نقش زیبایی را ایفا می‌کند و یا در حال آماده شدن برای انهدام دوربین گوگل استریت ویو است.

اسبی با یک موز در دستانش

فردی در شهر ویکتوریای استان بریتیش کلمبیا با یک ماسک اسب و لباس حمام این صحنه را برای اتومبیل گوگل استریت ویو در حال عبور خلق کرده است.

یک مارپیچ مزرعه ذرت

می‌توانید با استریت ویو وارد مزرعه ذرت ادمونتون در آلبرتای کانادا شوید اما بیرون آمدن از آن به عهده خودتان است.

استیگ در منطقه لاچ نس

یکی از کاراکترهای مرموز برنامه تلویزیونی تاپ گیر، استیگ، در منطقه لاچ نس اسکاتلند دیده شده است.

زنی تنها در بیابان

این زن که یک لباس رنگارنگ به تن کرده و کفش‌های پاشنه بلند به پا دارد در بیابان نیومکزیکو درست خارج از رزول، در حال کشیدن چمدانی به دنبال خود است اما شایان ذکر بوده که تا مایل‌ها در اطراف خود چیزی به جز زمین خشک نمی‌تواند پیدا کند.

خانه‌ای مزین به دستمال توالت

این خانه در ایالت ویسکانسین در هنگام عبور اتومبیل استریت ویو به تازگی مورد شوخی قرار گرفته است.

شوخی‌های بیشتر؟

این اطراف کسی سواری سفارش داده است؟ این اتومبیل در سانتا کروز ایالت کالیفرنیا به وسیله افراد بی‌کار محلی در پلاستیک پیچیده شده است.

خانه آتش گرفته

آتش‌نشان‌ها در حال خاموش کردن آتش یکی از خانه‌ها در شروود ایالت آرکانزاس هستند اما نتوانسته‌اند قبل از تصویربرداری گوگل استریت ویو این کار را به پایان برسانند.

عروسی ولزی

این عروسی در کاردیف کشور ولز در سال 2008 تصویربرداری شده است. با رسیدن به سال 2014 می‌توانیم ببینیم که این محل به یک ساندویچ‌فروشی تبدیل شده است.

چیزی برای دیدن وجود ندارد

این دکور ترسناک هالووین در شیکاگو برای دیده آیندگان حفظ شده است.

پاهای در رفته

این دوچرخه‌سواران در کشور لهستان به خاطر یک گلیچ (اشکال) در تصویربرداری از پاهای خود جدا شده‌اند.

پاهای گم شده

اگر کسی در انکوریج آلاسکا دو جفت پا گم کرده است، ما آن‌ها را برای‌شان پیدا کرده‌ایم.

می‌بینم که اینجایی

این دو اتومبیل گوگل استریت ویو یکدیگر را در شمال آرژانتین پیدا کرده‌اند.

اینجا، آنجا، همه‌جا

در مارس 2012 در منطقه مونتری ایالت کالیفرنیا می‌توانیم تعداد زیادی از اتومبیل‌های استریت ویو را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم.

رقص داب دوچرخه‌سوار

این دوچرخه‌سوار در ویکتوریای استرالیا متوجه وجود یک اتومبیل استریت ویو در جلوی خود شده است. بنابراین کاری را انجام داد که افراد زیادی در دسامبر سال 2016 به دلیل وجود یکی از این دوربین‌ها انجام دادند. وی تمام طول مسیر را با حالت رقص داب طی کرد.

چهار سال، چهار ون سفید

هر بار که اتومبیل گوگل استریت ویو از یکی از قسمت‌های بلفاست ایرلند شمالی عبور کرد یک ون سفید در همان محل همیشگی قرار داشته است.

همان قسمت و یک ون دیگر

در اینجا باز هم یک ون دیگر را شاهد هستیم که در سال 2016 تصویربرداری شده است.

کارمندان گوگل

کار کردن در شرکت گوگل مزایای خود را دارد. یکی از این مزایا هنگامی است که یک اتومبیل استریت ویو از کنارتان عبور می‌کند. این افراد از دفتر رسمی شرکت در لندن بیرون آمده‌اند تا این تصویر دسته‌جمعی را به ثبت برسانند.

کوچه دیاگون

اگر از طرفداران هری پاتر هستید، سورپرایزی برای شما داریم. شما می‌توانید با استفاده از گوگل استریت ویو به داخل استودیو وارنر براز در لندن رفته و به گشت و گذار در کوچه دیاگون بپردازید.

دلیل نام‌گذاری بلک کنیون

تصویری از یکی از آزادراه‌های ایالت آریزونا در شب به ثبت رسیده است… نام نمایش داده شده به درستی روی آن گذاشته شده است یا تنها در شب آن را بدین صورت می‌بینیم؟

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.