سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ گلف ادیشن را معرفی کرد

شرکت سامسونگ به تازگی از ساعت هوشمندی با عنوان گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرده است. همان‌طور که شاید بتوان از نام ساعت جدید نیز دریافت، این محصول برای علاقه‌مندان به بازی گلف تولید شده است.

0

در بین شرکت‌های سخت افزاری مرسوم است که محصولات خود را در باندل های مختلف راهی بازار می‌کنند. پیرامون همین موضوع نیز سامسونگ به تازگی ساعت هوشمند گلکسی واچ گلف ادیشن را معرفی کرده که به نوعی مدل مخصوص گلف بازان ساعت  گلکسی واچ محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ گلف ادیشن درواقع همان مدل اصلی گلکسی واچ است که بر روی آن برنامه اختصاصی Smart Caddy نصب شده است. به واسطه این برنامه می‌توانید به اطلاعات دقیق مسیر حرکت زمین دسترسی داشته باشید. در سوی دیگر این برنامه می‌تواند پیشرفت و روند ضربات شما را ضبط و ردیابی کند.

Smart Caddy مخزن اطلاعات 60 هزار زمین گلف در سراسر جهان است و شرکت سازنده وعده داده تا عمر شارژ باتری ساعت هوشمند گلکسی واچ گلف ادیشن برای سه دور بازی کامل گلف یا پر کردن 54 حفره کافی کفایت کند.

قیمت مدل 46 و  42 میلی‌متری ساعت هوشمند جدید سامسونگ به ترتیب 367 و 351 دلار تعیین شده است. این محصول از ماه آینده در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعات در رابطه با فروش آن در سایر بازارها منتشر نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.