تماشا کنید: تبلیغ جدید اپل برای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر آیفون XS مکس

آیفون XS مکس بزرگ‌ترین گوشی ساخت شرکت اپل محسوب می‌شود که تا به امروز راهی بازار گردیده است. شرکت سازنده نیز با توجه به همین موضوع به تازگی یک ویدئو تبلیغاتی منتشر کرده که هدف اصلی آن به رخ کشیدن ابعاد و کیفیت مدل مذکور است.

0

با توجه به علاقه عموم کاربران به استفاده از گوشی‌های بلند قامت، شاهد افزایش روز افزون ابعاد گوشی‌های پرچم‌دار و حتی میان رده هستیم. شرکت اپل نیز با توجه به همین موضوع آیفون XS مکس را به پنل 6.5 اینچی تجهیز گردیده که حتی بزرگ‌تر از نمونه به کار رفته در گلکسی نوت 9 است.

البته آمار فروش اولین آیفون‌های 2018 هم نشان می‌دهد استقبال از این مدل بلند قامت به مراتب بیشتر از آیفون XS, XR بوده است.

در همین راستا شرکت اپل به تازگی یک ویدئو تبلیغاتی پیرامون ابعاد بزرگ نمایشگر آیفون XS مکس منتشر کرده است. در این کلیپ افرادی که عادت به استفاده از گوشی‌های کوچک‌تر داشته‌اند، از ابعاد و کیفیت پنل آیفون XS مکس متعجب می‌شوند. به گفته اپل با آیفون XS مکس همه چیزهایی را که دوست داشتید، بزرگ‌تر تجربه خواهید کرد.

همچنین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط DisplayMate، نمایشگر به کار رفته در پرچم‌دار جدید شرکت اپل بهترین در نوع خود است که در کنار قابلیت‌های پردازشی A12 و ویژگی‌های نرم افزاری iOS 12 می‌تواند بهترین عملکرد را ارائه کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.