مشکل جدی آیفون XS: شارژ نشدن گوشی هنگام خاموش بودن صفحه

ظاهراً تعداد قابل توجهی از گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS مکس اپل با مشکل شارژ نشدن گوشی هنگام خاموش بودن صفحه مواجهند. این مشکل توسط کانال یوتیوب Unbox Therapy هم تأیید شده است.

0

پس از مشکل خط سبز روی صفحه‌نمایش گوشی که البته منحصر به آیفون نیست و پس از آن مشکلات اتصال وای‌فای و LTE حالا مشکل جدی‌تری گریبان کاربران آیفون XS و XS مکس اپل را گرفته است: شارژ نشدن گوشی هنگام خاموش بودن صفحه. ظاهراً گاهی اوقات وقتی صفحه گوشی خاموش باشد و شارژر را به آن متصل می‌کنید عملیات شارژ  تا زمانی که صفحه را روشن نکنید آغاز نخواهد شد!

برخی کاربران حتی گزارش داده‌اند که باید کابل لایتنینگ را یک‌بار خارج کرده و دوباره متصل کنند تا شارژ گوشی سرانجام شروع شود. از آن‌جا که این مشکل برای تمامی کاربران ایجاد نشده نمی‌توان آن را به تمام آیفون‌های جدید اپل تعمیم داد.

با این‌حال کانال یوتیوب Unbox Therapy که چند سال پیش به خاطر ویدئوی خم شدن آیفون ۶ پلاس هم به شهرت زیادی رسیده بود حالا تعداد زیادی آیفون XS و XS مکس را جمع‌آوری کرده و شارژ شدن آن‌ها را بررسی کرده است. همان‌طور که می‌بینید واقعاً تعدادی از این گوشی‌ها دارای این مشکل هستند.

با این‌که اپل هنوز در این زمینه اظهار نظری نکرده است هش‌تگ chargegate# درحال تبدیل شدن به یک ترند است. انتظار داریم اپل به‌زودی با یک بیانیه به این مشکل پاسخ دهد و امیدواریم مشکل تنها با یک به‌روزرسانی جزئی نرم‌افزاری قابل حل باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.